Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Konečně pořádaný blog o srazu blogeru ( a jak to bylo doopravdy :-)...pěkný, díky! A gratuluji!

0 0
možnosti
Foto

Kaji... Ráda jsem se s tebou potkala.:-)

Super blog. R^

0 0
možnosti
Foto

Posledních několik let to mám tak, že když někoho na základě blogové (sebe) pokládám za fajn člověka, projeví se jako fajn člověk i naživo. Tobě, Kájo, taky děkuji za milé setkání i při závěrečné likvidaci zákusků, konzumaci toho vzácného likéru a závěrečné cestě venku. 

2 0
možnosti
Foto

:-) Tak to díky, to jsi mě moc potěšil Martine :-) Zákusků mohlo být i víc ;-D Naštěstí nás na to zbylo jen jedenáct ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Když vidím šéfadmina v objetí těch krásných žen, přestávám litovat, že jsem nemohl, to by byl doma průůůser ;-D (ba ne, o to víc mě to mrzí :-))

2 0
možnosti
Foto

R^Toho číšníka bych propleskla i já, a že po letech praxe s lidma vydržím docela dost.;-D

2 0
možnosti
Foto

Můžu potvrdit, holka, která vydrží hovor se mnou, vydrží opravdu ledasco.

2 0
možnosti

D54a41v74i95d 98V87l34k

22. 5. 2019 19:52

Kájo, promiň omlouvám se ,že se tady v diskusi pod Tvým blogem handrkuji s tou divnou paní.Už v tom nebudu pokračovat omlouvám se.

1 0
možnosti
Foto

J55a44n90a 18M33a16j72o41v44á

22. 5. 2019 19:52

nech to plavat...

3 0
možnosti
Foto

Gratuluju k diplomu. Snad se mi příště podaří pobýt déle a pokecat i s těmi, se kterými se moc neznám.:-):-)R^

1 0
možnosti
Foto

R^ A já měla celý večer chuť na něco sladkého8-o!! Museli jsme odejít před desátou, abychom nespali v Praze na dlažbě. Tohle vědět, utratím poslední peníze za taxíka.;-D;-D

3 0
možnosti
Foto

;-D Dortů málo i na jedenáct lidí, to by se ti Soni nevyplatilo ;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

H61a27n41a 85V71l79k15o77v89á

22. 5. 2019 15:20

Gratuluji k diplomu a nechci Ti kazit radost z večera kde jistě bylo mnoho milých lidí (stejně jako Ty obdivuji vztah Pražákových a tam se zřejmě sešli dva skutečně velmi hodní lidé), ale k opěvovanému Gangu 3V a "úžasnému fórku" s tričky bych měla něco na vysvětlenou...

Toto tričky zesměšňované označení vymyslel pan Presler pod jehož články tihle tři jinak ostentativně "pohodoví" pánové chodili prudit (pravda v poslední době chyběl pan Vodvářka) stejně jako pod jiné autory kteří mají od nich odlišný názor - zejména na politiku, ale prudí se i pod články o školství....

V partě s nimi jsou a zastávají se takových zdejších "celebrit" které plodily ke konci jen nadávky (Marián Béreš) nebo vyhrožovaly "složkami" které si vedou a snažily se šířit vymyšlené pomluvy (Leona Poborskí a její desítky "dívčích jmen...)

Trošku chucpe mi přijde tenhle "fór" s tričky proto že pan Presler před pár měsíci zemřel na rakovinu (což Gang 3V velice dobře ví) a nemá možnost se vyjádřit....

1 2
možnosti
Foto

Proč se v tom vrtáte? Ať si kluci nosí co chtějí, na srazu to působilo vtipně a hlavně tam to nikdo neřešil. Tak to taky neřešte, vždyť to není vůbec důležitý.

6 0
možnosti
Foto

Díky za tento pěkný fotoblog. R^ Na srazu jsem nebyl, tak jsem se na něj alespoň takto podíval. Je vidět, že nálada tam byla dobrá. :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS