Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc krásné vzpomínky....:-)

0 0
možnosti

V72l96a59s59t58a 67I52l94e14k

14. 10. 2017 21:53

Budeš se možná divit, ale přestože jsem prostý hoch z jihu moravy, pro mne to prostředí není tak úplně neznámé. Mám totiž na tom sídlišti už spoustu let bratra a okolí jsme občas procourali:-)

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Vlastíku:-) Tak to má hezké místo k bydlení bratrR^ Je tam krásně viď. Zrovna v sobotu jsme byli na kytarách u Černého kohouta v KlukovicíchV

0 0
možnosti
Foto

R^Jsi dobrá, žes ty detaily našla.:-)

1 0
možnosti
Foto

Kájo, loučím se tam teď poblíž s chatou - objímám a objímám... ale ty to umíš napsat! :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Fakt? To je škoda:-/ ...... a děkuju moc Míšo pugétová :-)V

0 0
možnosti

Kájo, to je parádní fotoblog! R^ Něco podobného už nějakou dobu chystám, z mé rodné vesnice..

Téměř po 20 letech jsem s tátou prošla téměř celou vesnici a nestačila jsem se divit, jak moc se změnila od doby, co jsem se odstěhovala! Na spoustě míst k lepšímu, na pár místech spíše k horšímu ( výstavba domů v bývalé třešňové aleji, apod.)

Jen, kdybych neměla hlavu děravou a nezapomínala vzít s sebou foťák! ;-D

1 0
možnosti
Foto

Miri děkuju:-)Na focení stačí mobil, ale hlavně fot, dokud to ještě vypadá trochu jako tenkrát ;-)

1 0
možnosti
Foto

Podobně jsem se cítila,když jsem zavítala asi po roce a půl do Žatce:-) Chodila jsem, fotila, vzpomínala.:-)

1 0
možnosti
Foto

No, tak chápeš, jak jsem se cítila já, když jsem do toho baráku vlezla po víc jak dvaceti letech V

1 0
možnosti
Foto

Děkuju:-) Na Fb dám celé album těch fotek, tak se pak mrkni Jíťo, když budeš mít čas ... což vím, že tady v ČR toho času zas tak moc není ;-):-)

1 0
možnosti
Foto

Krásné! Podobné vzpomínky mám na Dejvice. Naši tam doteď bydlí. Sice je to u nás "na dvorku" k nepoznání - ten dvoumetrový smrk mi kdysi sahal do pasu, ale pořád jsou to místa, kde jsem vyrůstala.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to máte super, taky by jsem chtěla, aby tam naši ještě bydleli VUžívejte si rodičů i toho místa R^A děkuju za přečtení, i když je to poněkud dlouhé ;-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS