Diskuse

Nikdy neříkej nikdy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

G43e23o79r17g88e 28F56o92x

16. 11. 2016 18:01

Přečetl jsem Vaši knihu jedním dechem a trochu si zavzpomínal na moje mládí o generaci starší. Držím Vám palce, ať se Vám v Čechách líbí.

0 0
možnosti

J75i70t32k70a 94M81o46o14d95y

22. 10. 2016 5:02

Držím palce... a rozumím. Taky se mi v Sydney dost stýská a zvažuju návrat. Myslím, že už mám, proč jsem sem před několika lety přijela. Ať se postupně zadaří lepší práce, lepší chlap... R^

0 0
možnosti

Ach, moje zlatá, co říci?! Máme to tam hot někde napsané, mohla bych vyprávět, mám už na to věk. Jděte za svým srdcem, žijete tady a teď. Udělali jsme všichni v životě různé kopance, ale pokud jsme nikomu vědomě neublížíli, tak se za ně nemusíme stydět, protože jsme je pokládali v daném okamžiku za správné. Osobně se řídím heslem: Nelituji toho, co jsem kdy udělala, ale toho, co jsem neudělala.

1 0
možnosti
Foto

Jani přesně R^ .......a jsem ráda, že jsem tenkrát do té Itálie odjela, i že jsem se vrátila :-)[>-]

0 0
možnosti

Konečně tě zase "vidím", Kájo. Jsem rád, že jsi zase šťastná. To ostatní se poddá, neboj. Vítej doma:-)

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Vlastí, sice unavená, teď i nastydlá - ka kosa tady mě hned sekla, ale fakt šťastná ..........děkuju

:-)

0 0
možnosti
Foto

Hodně štěstí k odvaze udělat takovou změnu!

1 0
možnosti

Kájo, myslím na Tebe, jsem ráda, že vše vnímáš s dobrou náladou! třeba někdy na pivku...pokecáme;-)

1 0
možnosti
Foto

Ségra ahoooj, já na tebe myslím pokaždé, když piju z tvého hrnečku V Na pivko půjdu moc ráda!

0 0
možnosti

R^ držte se, ono to půjde....

1 0
možnosti

Cesi urcite nejsou zamraceny brucouni. Kdo chce, vidi kysely ksichty a kdo chce vidi usmivajici se tvare. Je jich dost.

Taky se mi hrozne styska po Cechach, ale asi ne tolik, abych to tu zabalila a odjela. Treba az tu budu12 let, chytne me to vic.

Jinak si myslim, ze jste v Italii udelala chybu, kdyz jste si nenasla praci, ktera by vas bavila a naplnovala. Jak sama rikate - strelec potrebuje akci... To prosim neberte osobne, nemyslim to ve zlem.

Preji vam stesti a hlavne, abyste nelitovala. Ono to pujde, uvidite.

2 0
možnosti
Foto

Ono to v Itálii s tou prací nebylo tak jednoduché a pak, byla jsem dost pohodlná ;-) Díky moc za komentář, letos se nás prý stěhovalo dost, říkali v Olomoci, ve firmě Riccardo trasporti, co mě stěhovali. Prý letos holky zdrhaj z Itálie. Týden po mně další, ze skupiny Italky.

0 0
možnosti

J68i54ř41í 68N34o21s51e41k

22. 9. 2016 21:52

Je hezké, že se vám tady u vás i u nás líbí. Tak vítejte doma. :-)

1 0
možnosti