Diskuse

Jak jsem prožila další zemětřesení v Itálii

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Zažila jsem dvě zemětřesení, považte v Praze na Petřinách (kolej) a druhé v Karlových Varech, předesílám nic drastického. Sedím si tak u stolu na koleji, učím se a najednou se vše se mnou zatočilo. Ten den jsem byla dávat krev, usoudila jsem, že je mi asi blbě. Ale když jsem viděla, že se houpá hladina limonády v lahvi, vylétla jsem na chodbu. Tam už byly holky a smály jsme se tomu jak prdlé. Podruhé jsem si četla v posteli, najednou ťukyťukyťukyťuk, začal se tetelit voňavý keramický přívěsek na skříni. Postel popojela hore dole, vyletěla jsem do obýváku, manžel vyjevený - "Čoveče, hnulo se mi křeslo!" Tehdy jsem konečně pochopila termíny pružnost a pevnost. Náš barák stál na nábřeží řeky Teplé a základy měl někde v řečišti.

0 0
možnosti
VI

V47l64a16s39t52a 64I34l83e66k

25. 8. 2016 11:07

Hned jak jsem uslyšel o zemětřesení, tak jsem si vzpomněl na tebe, jestli tě to taky nepostihlo. Jsem rád, že jsi v pořádku. Přečetl jsem taky to tvoje rozhodnutí vrátit se zpátky domů. Já bych asi taky nedokázal žít nikde jinde. Věřím, že v Itálii je krásně, ale doma je holt doma

1 0
možnosti
RE

Myslel jsem, že to bylo v Abruzzu a ne až takhle dole..

0 0
možnosti
Foto

Omlouvam se, ze nepisu pod komentare, moc za ne dekuju, snad si je v Praze v klidu prectu a odepisu. Ted jsem na pc jen na chvilicku, nez pujdem spat do auta, protoze se to tu furt klepe a ja se fakt klepu taky. Dneska mi psalo spousta lidi do e-mailu, zprav i na Fb, jak to tu vypada, jak se mame, jestli jsme v poradku a jak jsme to v noci zvladli - jak to probihalo. Pry at to napisu aspon do blogu, ze si to vsichni prectou. Byla jsem moc rada, ale nestiham odepisovat na vsechny zpravy, a tak jsem napsala behem pul hodiny rychlej blog, o kterem jsem si rikala, ze neni nic moc (byl fakt nejrychlejsi co jsem kdy napsala), ale dam tak vedet vsem tem dobrym lidem, co se o mne - nas boji. Vubec jsem fakt nemyslela na pocet ctenaru, ale na to, jak rychle napsat, ze tady diky Bohu nic nespadlo!

2 0
možnosti
IJ

myslim zmenu ... ale ty mi asi rozumis, to je zemetreseni vzdycky

0 0
možnosti
IJ

zvladas to, zvladnes i to dalsi zemetreseni ....drz se

0 0
možnosti
TR

... a možná se Itálie zlobí, že odjíždíte ... ?

0 0
možnosti
Foto

Buch s tebu, děvucho. Dam si na tvoje dobre zdravi skleničku Tokaje. A hlavně na štěsti, bo ti synci a děvuchy z Amatrice byli zdravi dost, ale co jim bylo platne, že?

3 0
možnosti
MS

Zdá se, že se vracíte do Prahy v pravou chvíli. R^:-)

0 0
možnosti
MV

budu nepatetickej: to je treba zapít!

1 0
možnosti