Diskuse

Zrzka se vrací domů!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Přeju hodně štěstíR^

1 0
možnosti
Foto

Těším se na Tebe, Kájo :-)

1 0
možnosti
Foto

Ono je vždy v životě něco za něco aneb vše má svoje ale. I to, že vůbec žiju. Je to fajn, že jsem se narodila, ale také - musím zemřít. Jen proto, že existuje to nepříjemné, existuje i to příjemné.

0 0
možnosti

...ať se daří a zdaříR^

0 0
možnosti
Foto

Tak ted jsem se fakt dojala, Vy jste uzasnyyy!!! Strasne moc Vam vsem dekuju, fakt mam na krajicku, jste superV Dneska mi firma z Olomouce Riccardo trasposti odvezli veci, ja letim o vikendu, jeste tu pracuju. Bude to velky louceni, ale pry vsichni prijedou do Prahy :-) Ted sehnat tu praci a zacit znova, ale doma [>-]

4 0
možnosti
Foto

K75a17r44e14l 31M42á16d23l67e

23. 8. 2016 23:01

Já bych ti to moc přál.... Nechci sejčkovat, nevyměňujeme si psaníčka první den, tak snad víš, že to nemyslím nijak ve zlým.... ale ty návraty po letech už nemusí dopadnout podle představ.... hlavně když jseš tak moc natěšená.

Já bych k tomu dal nevymyšlenej příběh ze života. Když nám bylo tak nějak před vojnou, scházeli jsme se v jisté vesničce jak místní, tak lufťáci z Hradce, Liberce a Prahy. V létě hlavně rockové zábavy, ale v zimě se rodičům ven nechtělo, tak byly volné chalupy a na nich mejdany přes celý víkend.

Postupně jsme se ženili, vdávaly, prostě usazovali, ale pořád jsme si aspoň občas udělali čas na skleničku a nějaké pokecání. Jen jeden nemístní z toho kdysi nejdivočejšího jádra měl dvojnásobnou smůlu - za prvé jeho rodina prodala chalupu, za druhé se podpantoflácky oženil. Vlastně jenom já jako také nemístní jsem s ním byl celou dobu v kontaktu. Když jsme se slezli, tak dokázal mluvit jenom o tom, co bylo tenkrát na chalupě.

A jednou si vyřešil svoje rodinné problémy, vzal si za dva tisíce taxíka, cestou ještě nakoupil spoustu chlastu a po 25 letech přijel do té vesničky s tím, že se zase všichni slezem a uděláme takovou chlastačku a bordel, že se o tom bude mluvit ještě měsíc.

Asi už je jasné, jak to dopadlo. Velkým zklamáním. Já bych Ti zklamání nepřál, ale radši na něj buď aspoň trochu připravená.

2 0
možnosti
MP

Škoda, těšila jsem se na další "italské" blogy. Pokud máte v ČR vlastní bydlení, tak celkem logické a racionální rozhodnutí. Tak ať se Vám daří!

2 0
možnosti
Foto

Když se může člověk ještě "někam domů opravdu vrátit", je to fajn. Takže vítejte opět doma, paní Kájo ;-)V

1 0
možnosti
Foto

J71a54n83a 35M32a56j12o58v83á

23. 8. 2016 19:13

Ať je vše tak, jak si sama přeješ, Kajko.

2 0
možnosti
Foto

My zrzky jsme srdcařky. Muselo to bolet, ale vítejte zpátky. Těším se na další krásné blogy, tentokrát z Prahy:-).

1 0
možnosti