Diskuse

Za toskánským sluncem aneb Za neznámou do neznáma

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Káji, to je moc pěkná památka jak pro Tebe, tak pro kamarádky! R^:-)

0 0
možnosti

A víte, že to vaše určení místa setkání mne vůbec nepřekvapuje? Když mne naviguje ženská, často to dopadne stylem - "odbočíte vpravo a u sloupu elektrického vedení, zelená vrata..." Samozřejmě, po odbočení do příslušné ulice zlistím, že je tam asi deset sloupů a u čtyřech z nich mají zelená vrata. ;-) Dnes, v době mobilů a navigace stačí zadat adresu, ale i tak si raději nechám vysvětlit cestu od chlapa. ;-)

Toskánsko... snad někdy příště.

0 0
možnosti

Kájo ty tu Itálii tady tak krásně popisuješ že se nakonec rozhodnu, samozřejmě i s manželkou, taky někdy navštívit. Budeš mně mít na svědomí až budu někde mávat rukama nohama abych se domluvil

1 0
možnosti
Foto

;-D ahoj Vlastíku, děkujuuu :-)Itálie je krásná skoro celá, tak šup - kufr a jedu!

0 0
možnosti

jako vsechno fajnovy, jen nechapu, proc se koupete obleceny...

2 0
možnosti
Foto

...kura, čemu ste se nepotkaly v nejbližšim bufaču u deseti deka bramboraku? Čemu si to tak komplikujete? ;-)

1 0
možnosti

R^Pěkný zážitek.

U mne to probudilo vzpomínky.... Ten film se mi moc líbil, poprvé jsem ho viděla v nemocnici, kde jsem si ho pustila v relaxačním koutku. Zrovna jsem měla těžkou patálii s onkologickým onemocněním a potřebovala jsem trochu toho italského jasu a pohody. Moje dlouholetá italská přítelkyně Serena mi psala: Uzdrav se a přijeď, projedeme spolu Toskánsko (je rozená florenťanka). Docela jsem se k tomu upnula. Když už jsem byla z nejhoršího venku, tak za mnou Serena přijela na návštěvu a líbilo se jí tady, byly jsme samozřejmě v Praze , ale hlavně jsme byly v Brně a okolí.

Několikrát jsem cestu odložila, pak Serena náhle onemocněla (karcinom vaječníku) a stejně nečekaně zemřela letos v lednu. Už vlastně ani netoužím do Toskánska jet, příliš jsem si tu cestu spojla se Serenou, ale asi si pustím znovu ten film.:-)

2 0
možnosti
Foto

Maruško dobré ráno, to je teda smutný příběh, až mám husí kůži :-( Ach jo :-(:-(

0 0
možnosti

Kdyz to tak ctu,rikam si...asi bych se mel vypravit do Toskanska.....:)Taky se strasne rad kocham:))))Cili radeji bych jezdil po okreskach:)

2 0
možnosti
Foto

Jo, skryté "nežádoucí" zprávy na FB. To znám... V PC se neukážou a v mobilu tak nenápadně, že to jeden lehko přehlédne. Hlavně, že jste se našly.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Přesně ;-( ..ale jak říkáš, nakonec to dopadlo skvěle, ted jsem s Majdou kecala hodinu po telefonu, jeětě jsou v Toskánsku u moře.

0 0
možnosti

Vypadala ta Vaše cesta nějak takhle? : https://www.youtube.com/watch?v=PJjXnkd6bUQ

Tak totiž cestuju po Itálii já! ;-)

1 0
možnosti