Diskuse

Itálie jak ji miluju

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

Všem tvrdím, že nejlepší kafe co jsem kdy pil je v Itálii na "autogrilu" na dálnici. Vždy hned na první benzince za hranicemi musím zastavit a dát si jedno "kapučíno" i když většinou krátce před tím dotankuju plnou v Rakousku.

Vystihla jste to hezky. Už se těším na září a Cinque terre, ale i na přejezdy přes vnitrozemí, kdy rádi vystoupíme z auta na naprosto "neturistických" místech a při kafíčku v místním baru jsme za exoty. :-)

2 0
možnosti
Foto

Dobré ráno, Itálie zrovna vstává a já jako první čtu tenhle komentář a fakt mám husinu R^ Mám ráda, když někdo mluví krásně o Itálii, tak trochu se zasním, i když ji za těch 12 let docela znám. Ale třeba Cinque terre jsem neviděla, znám je jen z fotek od kamarádů a už léta se tam chystám.....jenže znáte to :-) Když čtu takovéhle komentáře, tak jsem si jistá, že můj blog Srdce na dvě půlky je pravdivý. Kdybych se vrátila do mé stověžaté, Itálie by mi strašně scházela. Děkuju, že jste mi to připomněl ;-)

1 0
možnosti
MV

z italie design, zradlo, architekturu a more - ostatni at si rozeberou jini. Ale navnadila jsi je vyborne!, Kajo.

2 0
možnosti
ZS

Kájo, hezky jsem si početla :-)

1 0
možnosti
Foto

Hezky a vyčerpávajícně načrtnuto... :-)R^

2 0
možnosti
FV

Moc hezký článek, Karlo. Budu k Vám upřímný. Mám mnohem raději tyto články, než ty Vaše nostalgické, babrající se v minulosti. Na to máte ještě čas, to je spíš pro senilní starce typu Jirky Hermánka & spol. :-)

3 0
možnosti
Foto

Já si upřímnosti velice cením. Děkuju!!! Nejraději bych dělala z Itálie videoblogy, abych vám to tu všechno ukázala, ale nechce se mi chodit po městě s tyčí a hlavně mě víc baví to psaní, je to taková terapie :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Jo, bordel, ten si pamatuju, ale od severu k jihu. A netřídění odpadu, na jihu kontejner na sklo skoro neexistuje, a že toho skla bylo.;-) I vášeň pro fotbal, v supermarketu speciální regál, vše s fotbalovou tématikou, to v ČR je vidět málokdy. A zrovna v době našeho pobytu Italové porazili Čechy.;-D Hned bylo téma na pokec...

3 0
možnosti
Foto

Tady nam odpad tridi, mame doma male barevne kose a kazdy den nosime pred barak jeden. Na jihu jeste netridi, i kdyz kontejnery maji, ale prdi na to :-/

2 0
možnosti
Foto

Líbí se mi ten Tvůj impresionismus - od fotbalu jsme najednou u kelímků na pláži, ani nevím, jak, ale mám pocit, jak bych se právě prošla Itálií se všemi vůněmi i zvuky...R^

PS Janu vítám doma...! :-)

3 0
možnosti
Foto

:-) ja jsem trochu ignorante, ale impresionismus v psani by mohl byt jako italske slovo impressionante ......jako že ses toho lekla ;-D .......to byla legrace ;-) ......děkuju Míšo:-)V

1 0
možnosti
ZP

Pěkný článek - ještě by bylo zajímavé, kdybyste napsala, jak se Vám podařilo naučit italsky. Bylo to asi hodně těžké?

1 0
možnosti
Foto

Děkuju :-) .....zrovna před pár dny se mě ptala jedna holka na Fb, co žije v Praze a moc miluje Itálii, jak se naučit - krom učebnice. Já mám jedinou radu - ZAMILOVAT SE! To pak jde samo ;-):-)

1 0
možnosti