Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hele ... s tím Pedrem ... jestli to není tím, že v osmdesátých letech jsi měla ještě malou tlamičku a teď ... no nic ... asi fakt bude jiné .-))

R^

2 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D můžu tady veřejně říct, že Tě miluju ;-D;-D;-D Zrovna jsem dala na Fb citát, mám nějakou nostalgickou náladu, slza na krajíčku, přečtu si Tebe a úsměv od ucha k uchu ;-D;-D;-D Děkujuuu!!!

1 0
možnosti
Foto

Jo, fosforová, to byla vzácnost ještě z kraje devadesátek. Pak céčka nějak zmizela... Dostaly jsme tehdy každá balíček, jenže ségry si je poztrácely a mně pak naši nadávali ještě deset let, že jsem jim je sebrala... Pak se taky objevila ta jiná písmenka, ale to už nebylo ono, blbě to drželo pohromadě.:-) Jak je to s dobrotami, to nevím, rumové pralinky mi nechutnaly nikdy (asi jsem byla moc malá, když byly ještě dobré;-D), ale kočičí jazýčky jsou umělé, hnus! A tak ráda jsem je měla...

2 0
možnosti
Foto

Jo ty jazýčky jsem koupila před lety a tfuj, letěly jako šuměnky do koše. K céčkám jsem dostala i pár géček, trojek, esek a nějaké béčko a áčko, ale ty mám zvlášť, to už není ono ;-)

1 0
možnosti
Foto

I35v38a30n 77M53a19r29e96k

13. 6. 2016 16:21

Ach kde jsou ty časy ? ! . . . . . . . . .Karma . R^[>-]

3 0
možnosti
Foto

Děkuju :-) .já bych řekla kde, ale sebrali by mi tu íčka ;-D;-)

0 0
možnosti
JC

Céčka nejsou stejná jako tenkrát proto, že se do nich nesmějí přidávat ftaláty.

Pedro je mnohem horší proto, že se do něj naopak přidávají věci, které se tehdy nepoužívaly. Ale bublina byla možná pořád stejně velká, jen Vaše pusa se zvětšila tak, že ji ta bublina už nezaplácne celou. Vitacit je pořád stejný. Úplně stejný. Jeho chemické složení je jednoduché a dělá ho houba.

Rumové pralinky - tož to nevím, jak to s nimi je.

JInak: céčka byl zvláštní fenomén. Byla to ukázka klasické ekonomie v praxi. Děti v nich objevily míru hodnot a tak se jim staly platidlem i tesauračním prostředkem, neb byly snadno dělitelné a přitom obtížně získatelné. Bylo velmi zajímavé to sledovat. Než se kvůli tomu změnil státní plán a Preciosa dostala za úkol provést inflaci.

1 0
možnosti
JK

Dovolte, abych zavzpomínal na Šumák a potom se rozplakal z nostalgie... ;-(

2 0
možnosti
PM

Céčková mánie u mě skončila, tuším, v mých 12letech, kdy mi je kluci (sígři!!!) známých u nás na návštěvě spláchli do WC.

1 0
možnosti
Foto

:-) Nezapomenu, jak se proslechlo, že na Lenince dostanou céčka. Šli jsme se tam s bráchou postavit v mrazu do fronty. Než jsme došli na řadu, stmívalo se a začínala mi hudebka. Nechala jsem tam malého bratra a pološílená šla hrát... A doma pak čekal POKLAD... :-) Doteď si pamatuji těch pět barev. Ve škole jsme najednou byli za magnáty... :-)

... Dokážeme mít vůbec ještě dnes z něčeho tak šílenou radost...??? :-)

2 0
možnosti
RK

To vás obdivuju. Já bych do hudebky rozhodně nešel... Ale je fakt, že mě stačil i daleko menší důvod než fronta na céčka, abych se z hraní vyvlík:-)

2 0
možnosti

Kájo, tak to mě dost mrzí, že ta Pedra nejsou dobrá :-( Koupila jsem je v jedné cukrárně, kde mi chutná každý zákusek, a že jich tam mají!;-D I kafe tam mají dobrý, holt jen ty "retroprodukty" už nejsou co bývaly, jak píšeš...Tak si je nasyp zpět do hrnku a nech je ztvrdnout, na památku, jako když necháme na památku schnout velké pugéty růží;-)

1 0
možnosti
Foto

Mirko já je žvejkám, dostala jsem ještě další dva sáčky, ale tvoje mám na památku ve tvém hrnečku, krásně tam voněj ;-) V :-)

0 0
možnosti
PJ

Já byl dycky divnej... céčka jsem nesbíral a popravdě řečeno ani nevím, k čemu původně byly určený, šumáky mi nechutnaly a vitacit jsem nelízal (jen rozpouštěl ve vodě). Dycinky jsem šel tak nějak proti proudu a vydrželo mi to dodneška, např. nikdy jsem neměl telefon značky Nokia (v éře těch hloupejch) a nemám ani značky Samsung, HTC, Huawei (v éře těch chytrejch). Jak zpívá Mistr: "Zůstanu svůj, ač různé vládly styly..."

Jen na zelenou "větrovou" žvejku Sevak nezapomenu do smrti smrťoucí...

1 0
možnosti
Foto

Pavle dobré ráno, to je krááásnej komentář :-) Teď se fakt usmívám a moc přeji - zůstaň svůj R^R^R^

PS: na Sevak v drogeriích se zapomenout nedá ;-D

0 0
možnosti
RK

Problém je v tom, že tzv. tradiční výrobky vyrábí firma která s původním výrobcem nemá absolutně nic společného... Dokonce řadu lokálních výrobků sjednotili a prodávají je v různých zemích pod různými názvy, pod kterými je zákazníci znají. Céčka lze najít ve stejné kvalitě jako tenkrát, ale musí jít o tradičního místního výrobce. Pokud je někdo přitáhne z Číny, nestojí za nic. Petro bych ale rozhodně mezi něco na co bych s nostalgií vzpomínal neřadil. To i podřadná žvejkačka ze západu kterou měli na pouti byla lepší.

1 0
možnosti
Foto

Zdravím a děkuju za komentář :-) .....Pedro si ale pamatuji, že fakt drželo a ty plátkové žvýkačky později - banánová, pepermint atd. ty nedělaly bublinu a hlavně po chvilce bez chuti.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS