Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AJŘ

Bezva;-D. ľověk rád přečte, jak to mají jinde.

1 0
možnosti
Foto

Krásný pozitivní článek:-). Je to pár dní, co dávali v televizi film Nebožtíci přejí lásce. Mám ten film ráda a tak jsem si nenechala ujít ani reprízu druhý den. V Itálii jsem byla všehovšudy dvakrát a tento film a cokoliv o Itálii mě neskutečně inspiruje. Itálie je boží R^ Díky Vám paní Karlo za pohodu při četbě a opětovné navození italské, pro mně příjemné atmosféry V

1 0
možnosti
Foto

:-) Dobré ráno :-) Já děkuji Vám za krásný komentář paní Mileno R^

0 0
možnosti
Foto

I98v40a59n 96M52a85r89e25k

11. 1. 2015 9:33

Karma a Kalábrie = 1***>vím o čem mluvím,byl jsem tam 8x na dovolenéR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Děkujiiii :-) Na dovču je Kalábrie super. Poloprázdné pláže, všude levno.....R^

0 0
možnosti
JM

Velmi mne (mimo jiného) pobavil popis člověka, kterého jste olíbala: "...bratranec od neteře synovce....". Chtěla jsem si to představit, nešlo to, tak jsem si to pro srandu namalovala. Výchozím bodem byl Maurizio.

1 0
možnosti
Foto

Já v tom mám vždycky takovej bordel..........to je vždycky přes několik kolen. Čumím na tchyni, přikyvuji a stejně vím po druhém zařazení prd. To třeba ségra tchyně, které je 87 let a ještě nosí podpadky, ta když vypráví,to čumím do krbu a ani nevnímám...........co ty dvě si pamatujou, to je zázrak. To jsou vazby přes několik kolen, doprava, doleva.........no bordel ;-D

0 0
možnosti
Foto

Vánoce na sněhu...Silvestr na pláži pod tropickým sluncem...to by se mi líbilo :)

1 0
možnosti
Foto

Komu by se to nelíbilo Kájo ;-) Vánoce na sněhu - na horách, to musí být úžasný! Díky, že jsi zase tady :-)

1 0
možnosti

Karlo, tak jsem se dočkala, a nezklamala jsi. Zase vím víc o Itálii, i o Tobě. To smažené bramborové těsto s ančovičkama mě tedy moc zajímá. To je přesně moje parketa. A ten zážitek u kadeřnice velmi pobavil. Úplně jsem to viděla - jak v italském filmu. Díky moc. Ještě se podívám na fotky. Tady mi nejdou otevřít, tak půjdu přes web. Fotka tady, v pomerančích - paráda.

Za blogV:-);-DR^

1 0
možnosti
Foto

R^V:-) děkujuuu. Nezvládla jsem nahrát fotky sem, ale i tak by to bylo hrozně dlouhé. Na googlu to taky zabralo hodinu, furt mi to někam skákalo ;-D Ještě pro tebe připravuji o It.potravinách, zatím fotím v supermarketu ;-)

1 0
možnosti
Foto

Karma jako vždy. Jen jste mi nasadila brouka s tou Babetou. U nás se tyhle věci nekupovaly moc často (to spíš sladký loupák s máslem a medem, z ALU tácku jsem měl rád drobenkový koláč), tak si to možná nepamatuji přesně, ale nějak mám název Babeta spojený se suchou dusivkou, která se bez zapíjení nedala vůbec polknout. Že by tahle věc byla podobná oblíbenému italskému koláči?

Už jsem to chtěl odeslat, ale ještě se mi vybavilo, že možná byly dva druhy - jedna buď hnědá nebo dvoubarevná a ta druhá (a horší) citrónová.

2 0
možnosti

Trefil jste to dobře, ale ta citrónová nebyla nejhorší - možná trochu víc voněla trestí:)))

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS