Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc hezky napsáno. R^;-)

Ona ta vděčnost vychází především z pokory. A kdo je pokorný, ten je šťastný, protože se umí radovat z "maličkostí", v nichž je ovšem ukryto to největší, skutečné bohatství.

Děkuji za za krásný, pozitivní článek a jsem rád za každého takto pozitivně nastaveného člověka.

0 0
možnosti
Foto

Krasny clanek, ve vsem s vami souhlasim a vite, kdy clovek tu vdecnost pozna ? Kdyz je nemocny-to jsou mu penize a luxus na nic.

2 0
možnosti
Foto

Děkuju Vám Marti :-) Já tu vděčnost začala poznávat asi po smrti mamky, pomalu se nabalovala a teď už jsem opravdu vděčná za všechno V A jsem za tu vděčnost moc ráda, někdo by jí chtěl a nejde mu to ;-)

0 0
možnosti

Jen ať to nevyzní nadneseně, ale vděčnost je i moje obrovské bohatství. Potkaly mě nepopsatelné ztráty. Když jsem se vzpamatovala, vděčně vítám každou drobnost jako dar. Vy jste to napsala tak, jak to vnímám a prožívám i já. Stejně tak to přeji i lidem, kteří se užírají malichernostmi. Jak se zpívá ve starší písničce "radost mám i z maličkostí, radost mám z drobných hloupostí".

Děkuju, objímám Vás a pusu na líčko (jak od babičky ;-) ).

1 0
možnosti
Foto

Věrko moc Vám děkuji za krásný komentář V Jak to tak vidím, ti co ztratili někoho, koho milovali a nebo hodně blízké (mladé) lidi, ti jsou vděčni za všechno, protože vědí jak je život křehký. Děkuju moc za pusinku, zahřála a dojala V Opatrujte se a užívejte životaV

1 0
možnosti

I14v50a45n59a 46L57a28n74c88e

28. 6. 2022 12:37

Z Vás pozitivní energie jenom sálá. Gratuluji k prvnímu místu, nevím, jestli jsem vám to už psala nebo ne a těším se na další fotky.

2 0
možnosti
Foto

Děkuju Vám Ivanko, už jo, ale to vůbec nevadí, Michal mi gratuloval taky několikrát R^V Kdo ví, na jak dlouho to zase je, takže jen houšť ;-D

1 0
možnosti
Foto

Kdysi jsem pracoval s jedním starým pánem, hodně už přesluhoval, bylo mu tehdy přes sedmdesát a přesto údržbařil v partě co já, v dnes již neexistující vysočanské Pragovce. A ten mi vždycky říkal - "Vládiku, já mám už jen dvě štěstí, když mi chutná, a když to, co sežeru a vypiju, taky dobře vy... a vy..." ;-)R^

3 0
možnosti
Foto

;-D Tak to já jich mám ještě víc, snad na pár let ;-D A v těch 70 budu ráda za to, co pán ;-D

0 0
možnosti
Foto

Betelný gratulejšn:-)no vidíš, loni ses fotila s mým íčkem a letos s tvým nám to nevyšlo..tak to necháme na příští rok:-)

1 0
možnosti
Foto

Díkyyy Járomírku :-) V Ale pěkně jsi mluvil (do telefonu) R^

0 0
možnosti
Foto

Na fotoblog z pátečního večera se těším.

1 0
možnosti
Foto

No ty jsi přišel ,,s křížkem po funuse";-D Tak se na to aspoň podíváš na fotkách ;-):-)

1 0
možnosti
Foto

Sluší nám to viď ;-D Počkej na další fotoblog, máš tam spoustu fotek ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Gratuluji a děkuji za pozitivně laděné články. R^

5 0
možnosti
Foto

Díky moc pane Kraus :-) Já už se snažím myslet jen pozitivně, minulý týden spadl strom na projíždějící auto ... vteřina ;-( A v autě lidi, co jsem znala :-/ Každý den je zázrak :-)V

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS