Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak já ti povím něco o mém přechodu. Když se dostavil, bylo mi 55. No vedro mi chvílema bylo, to jo. Začala jsem to řešit, jakože budu něco brát, nějaký doplňky stravy, ale než jsem něco vymyslela, dostavila se rakovina. A v tom momentu bylo po přechodu, to mi věř. Z rakoviny jsem se dostala a přechod vzal kramle. Pro mě je život po přechodu daleko hezčí, na chlapy mám chuť pořád stejnou, vážím si každýho dne a je mi hezky, hlavně když jsem ještě ke všemu utekla od alkoholika Zajíce, už to bude v září tři roky. Kájo, nic se přechodu neboj, jsi podobná nátura jako já, umíš se radovat ze života a věř mi, milování před přechodem je stejný jako po přechodu. Asi to tak každá nemá, ale já jo.:-) A na bedně ti to bude slušet rozhodně víc než ŠichtařovéR^V

1 0
možnosti
Foto

... ale je pravda, že mi chutná a přibrala jsem. Ale je lepší být veselá než kyselá a zdravá než nemocná.:-)

1 0
možnosti
EK

já.

žádné problémy nemám. jen trochu pocení v noci. občas.

ale já jsem vždycky hladila obilí. vždycky jsem přenášela housenky přes silnici, i v šestnácti. vždycky jsem cukrovala na cizí mimina a problémy světa naopak řeším míň teď než dřív.

třeba to vůbec není přechod. třeba je to ženství, které se konečně dere po letech utlačování ven.

normální, pečující ženství.

věším krmítka. zalévám muškáty. pro svoji mámu pěstuju africké fialky. hladím své dcery. vařím svému muži.

nevidím důvod v tom vidět něco zlého.

2 0
možnosti
JS

Vy mě děsíte, ještě abych v přechodu začala cukrovat na mimina 8-o

1 0
možnosti
PL

Tak já si to pěkně vyžírám. Jak jsem se vyhnula rodinným problémům s těhotenstvím, porodem a migrénami, tak teď si vyžírám přechod. Nejdřív jsem si myslela, že jsem přepracovaná, ale pak jsem to odhalila. V noci pocení, že se dá povlečení ždímat, buzení kolem 1 h ranní a můj mozek řeší problémy, které má řešit OSN nebo prezident USA, přes den návaly a vlasy jako bych vylezla z bazénu. Hormony jsem nedostala kvůli tlaku, bylinky trochu pomáhají. Horší je, že mě přes velkou péči opouštějí zuby, do té doby skoro perfektní, nedokážu se soustředit na práci a zvládnu tak 1/2 věcí než dřív, což je vysilující i deptající. Trvá to už 3 roky a už mi z toho hrabe. Nemám tedy ty dojímající se stavy a na manžela jsem hodná. On na mě taky. Vám přeju hladký průběh. Ale věřte, že když policie pátrá po ženě kolem 50, která odešla z domova bez všech osobních věcí a doma neměli problémy, tak chápu, co se jí asi děje.

2 0
možnosti
JP

J64i60ř65í 23P39á32n52e26k

19. 6. 2022 14:53

Ty se neboj, spíš tvůj přítel/manžel

1 0
možnosti
MP

Že jsou Vaše kamarádky v přechodu náladové ? Řekněte jim, že až budou mít pětasedmdesát budou mít po náladě.......

3 0
možnosti
Foto

;-D Moje skoro tchyně bude mít 78 a je úžasně veselá .... to není věkem ;-):-)

1 0
možnosti
VH

Je mi 47 a zaplať Bůh, zatím na sobě nic moc nepozoruji. Ale nechci se rouhat.

2 0
možnosti

Střídavě panika z návalů (jak to tu někdo naprosto trefně nazval, sám nával jde přežít, ale ta panika) a nutkavé přání mít všechny kočičky světa (máme jen 1 u babičky) a nechuť řešit výzvy (dřív pro mně žádná nebyla dost velká). Mezi tím to jde, celkem. Začínám zkoušet brát adaptogeny. Uvidíme.

1 0
možnosti
Foto

Já jsem žádné horory s partnerkou na přechodu nezažil. Nějaké ty příznaky jsem ze svého pohledu považoval spíše za banality. Zaregistroval jsem ale přibírání na váze. Pokles zájmu o sex jsem nezaznamenal. Spíše naopak a možná k tomu přispělo to, že zmizely obavy z nechtěného těhotenství.

Jinak děkuji za vtipný článek. R^

2 0
možnosti
Foto

Já děkuji za naději ;-D I za pochvalu R^ Mějte krásný den pane Kraus :-)

0 0
možnosti
PB

Za mě: nebyl to žádný horor. Nepříjemné byly jenom ty poruchy termoregulace - hned hic, hned zima. To trvalo asi půl roku. Žádné psychické vyšinutí jsem na sobě nepozorovala, ale nevím, jak moje okolí:-) A že bych po přechodu tloustla, to už vůbec ne. Ale knedle nežeru :-)

2 0
možnosti
Foto

Jééé Vy se máte Pavlo :-) Tak takhle bych si to přála taky, dávat si dál knedle, netloustnout ... nádhera ;-D Zatím mám jen ty návaly tepla, snad zima nepřijde v zimě ;-)

0 0
možnosti
IN

Čtení jen pro ženy - skutečný případ z dávnověku, kdy nebyly ještě v ordinacích počítače.

Gynekolog se ptá : " Co vás trápí?" "Měsíční pauza". Teprve zvedl hlavu od lejster, další otázkou bylo mimo jiné dotaz : "Kolik máte dětí?" " "Jedno."

Bez nějakého bližšího vyšetření mladý doktor pokračuje s úsměvem :

"Tak se můžete těšit na druhé děcko !" Protest pacientky : " To vylučuji a je mi 52 let !!" Teprve se zájmem pohlédl na ženu a pravil jakoby omluvně :

" Ale vypadáte na svůj věk skvěle, tak to bude asi přechod !!"

Nu, každá to má jinak ...:-)

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS