Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hmmm, tak své knihy jste ho měla na autogramiádě? Znáte zájmena přivlastňovací?

(A klídek - i ten nečeský slovosled mé první věty je lepší, než to Vaše přivlastňování.)

0 0
možnosti
Foto

J97a94n27a 19M33a37j68o66v25á

11. 9. 2019 15:04

Při vší úctě...to gramatiku kritizuje ta pravá...

1 0
možnosti

Vy teda dokážete vylekat.

0 0
možnosti
Foto

Je to tak sladké,:-) že jsem to nedočetla. Nemyslím si, že všichni ti, kteří pracují kdekoliv, rukama nebo hlavou a s nasazením, budou s Vámi sdílet názor, jak velký chudák je Tomáš Klus, který tvrdě makal po koncertu, tedy podepisoval se svým fanouškům a využil čas k tomu, aby jim přibližoval svoje názory, tedy ty, které momentálně preferuje a zdají se mu nejlepší. Problém je však v tom, že u něho člověk nikdy neví, jak dlouho si za nimi bude stát.Rv

4 2
možnosti

..... taky ho myluju, je úúúplně móc, mocinko nejvíc sluníčko mazlivý!,- ..... enem mi teda tři járy nevodpovídá na maily a to mě trochaj dráždíV,- a ta Tamara,-pcheee!

8 1
možnosti
Foto

Já ho nemiluju, ale líbí se mi jeho životní postoj R^

2 0
možnosti

A28l95e68š 67S27z27a90b28ó

4. 9. 2019 20:22

Kluse jsem měl rád, jeho některé texty jakoby šly souběžně s prožitým a prožívaným životem, mám ho rád vlastně pořád jako zpěváka

před pár lety při předávání andělů se Nohavicovi klaněl a velebil ho i když o Nohavicovi bylo vše známé

po pár letech zcela obrátí a haní a haní, pochopil, že on nikdy nenaplní sály jako ostravský bard (jak ho sám Klus nazval) a začal se tedy plést i do politiky a začal se mi lidsky vzdalovat neboť jeho jednoduché názory nesdílím stejně jako ostatních rádoby pěveckých a hereckých elit

19 0
možnosti
Foto

Kdysi mne oslovily jeho texty i hudba, poslední dobou mu nerozumím, asi od té doby, co má Tamaru, už to není on. :-/

2 0
možnosti
Foto

Bez jakéhokoliv hodnocení bych nechala písničkáře písničkáři. Když jsou dobří, je to fajn. A jejich role, to, co umí, je dopřát lidem ty iluze, které si přejí vnímat.

Nic méně. Ale taky nic víc.

Takže Klus na pódium, Nohavica na pódium. Do hlediště ti co je mají rádi.

Politika je sice umění možného, ale už je, doufám, čas vrátit ji od iluzí a povrchnosti k práci.

16 0
možnosti

Kájo, smekám. Za odvahu jít s minulým i tímto blogem ven.

Když čtu diskuze...

7 0
možnosti
Foto

i já se připojím se svým kloboučkem...

3 0
možnosti

E18d58n58a 31N45o50v36á

4. 9. 2019 18:12

Kluse lidi bud miluji, nebo nenávidí :D. Mi přijde :D

3 0
možnosti

Na hrad fakt né, to by po MZ bylo ode zdi ke zdi a sluníčka si užiji přes rok dostatečně, viděl bych tam ženu, nebo sportovce...;-D

1 1
možnosti

J62a40n 28P20a22l43l79a32s

4. 9. 2019 23:25

Takže nejlépe sportovkyni?

1 0
možnosti

Sluníčka ať září na pódiu a do politiky hledejme raději osobnosti, co stojí nohama pevně na zemi ;)

29 0
možnosti

Což zrovna Bumbál v současnosti už moc nesplňuje, že?:-)

7 3
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS