Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kájo, moc hezky jsi to napsala!:-)

1 0
možnosti

Od malička žiji na moudrosti Jana Wericha a tak si dovolím jeden z jeho známých citátů teď použít: ..„S věkem jedny věci ustupujou do pozadí a jiné vystupujou do popředí. Jádro je v tom synchronu, ten je těžkej. Někdy vyžaduje, aby jeden brzdil, když ten druhý nemůže přidat.“

Moc krásný blogR^R^V

1 0
možnosti
Foto

Moc hezky jsi to napsala. Sice mi do té sedmdesátky zbývá dost času, ale věk je jen číslo, jak se praví. Je fakt, že znám čtyřicetileté staříky a naopak stále vitální seniory, s mladickou myslí.;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Díky moc Jíťo, je to tak jak říkáš, ale mám to štěstí, že těch super seniorů poznávám mnohem víc ... nebo jsem je dřív neviděla ;-)

1 0
možnosti
Foto

Já se nestačím divit, když se lidé tohohle věku přijdou vybavit na dovolenou zahrnující víc, než ležení u bazénu.R^

1 0
možnosti
Foto

R^ Kájo, o čem píšeš, není vždy pravidlo, ale já na takové lidi ve svém okolí štěstí mám a je to k nezaplacení. Je to zrcadlo do budoucnosti a každá taková ztráta moc bolí. V pondělí jsme pohřbili strýce, byl rodinnou autoritou. Sám si napsal rozlučkovou řeč a mezi Glenem Millerem ji četli, jako bych ho slyšela a s respektem se budu držet všeho, co napsal - má to tak být... ;-(V

2 0
možnosti

Nebuďte smutná, jedno krásné období končí, aby jiné začalo. A přejme jemu krásné zážitky na cestě do jiných dimenzí. Váš strýc je další důkaz, jak skvělý jsme národ a buďme za to vděčni. Rozlučkovou řeč nemohu sám o sobě napsat, rozesmál bych všechny smuteční hosty včetně pana faráře. Ale to podstatné by o mě měli říci, pravdu. Totiž že se nejvíc nasměji, když se směji sám sobě....;-)

2 0
možnosti

R^

Jo, Karlo, člověka při životě drží sex a práce. To první lidé rádi berou, to druhé s menší ochotou. Ani netuší, že na stáří jim zbude jen ta práce. Ženské to vzdávají zbytečně brzy. A tak jsem se právě vrátil z lesa, kde jsem zasadil pár sazenic, ale i sazenice campanula silvatica, kterých tu býval plný les. Arniku sem už nikdo nevrátí. O lilium martagon ani nemluvě! Jenže v mém věku už i o té práci víc mluvím, než dělám.

:-)

3 0
možnosti

Jste skvělý pane doktore. Taky bych měl zajít do lesa a cosi zasadit. Ale nebude to zvonek lesní ani zlatohlavá lilie. Když už o práci mluvíme, tak přesvědčujme další generace, jak je potřeba žít v souladu s přírodou. Ano, nezklamu Vás, zrušení tzv. "letního času" je ten správný krok k návratu k přírodě, k běhu Vesmíru.

0 0
možnosti

Ano, mejme.

Pred davnymi lety kdyz jsem si s necim nevedel rady ptaval jsem se starsich kolegu a pochopil kdyz dodavali, zaplat jedno pivo. Zadarmo by sis to nepamatoval.

4 0
možnosti

Díky -a snad i za všechny nad "sát", které život stále těší... a Vám za báječný blog - a lásky, tak té není nikdy dost. Lásky k životu, k bližním -:)

1 0
možnosti
Foto

Děkuju za krásný komentář a máte pravdu, nad ,,sát,, R^:-);-)

1 0
možnosti

Také je obdivuji, já stařešina bych se nejraději zahalila do tepláků, abych nemusela zaznamenávat pribývající kila a shovala před lidma. Hezký blog, díkyR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Já taky kupuju stále volnější a volnější věci, ale teplákům se vyhýbám, ty jen na chalupě ;-DR^;-) Díky!!!

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS