Diskuse

Facebook

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V20l49a21s35t15a 35I17l68e87k

27. 7. 2019 20:52

Je to možný, že jsem tu tak dlouho nebyl? Mám co dohánět. I bez fejsbůku....:-)

1 0
možnosti
Foto

Ale jo, mě to s ním taky klape :D R^

1 0
možnosti
Foto

Káji, tak jsem se konečně dostala k Tvému článku a moc mě pobavil. Děkuji za něj.

A souhlasím. Sociální sítě - pokud je využíváš ke svému posunu, ke kontaktu s rodinou a přáteli, prostě k čemukoliv pozitivnímu - jsou skvělé. Problém nastane, když se někdo stane jejich otrokem a nebo je zaujat tolik sledováním virtuálního světa, že nemá čas na ten svůj reálný. Ale to není Tvůj případ. Ty žiješ naplno a krásně. To se mi moc líbí a proto Tě mám ráda V

3 0
možnosti
Foto

Krásně jsi to napsala HelčoV Já mám Tebe taky moc ráda a děkuju, řekla jsi t přesně, nebýt otrok, ale nezavrhovat R^ :-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Po Facebooku nešílím, ale musím uznat, že mi umožnil častější kontakt s těmi s kterými se kontaktovat chci, a když je člověku ouvej a je moc sám, alespoň neztrácí možnost být některými s lidmi. Někdy bych se ani nedozvěděla, že bych toho druhého mohla potěšit třeba zrovna já. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Já jsem dost aktivní, ale jen proto, že na to mám v práci prostor, jinak o víkendech a po práci max.nahraju nějakou fotku ;-)

0 0
možnosti
Foto

;-D;-DR^No, přiznávám, že fázi zamilovanosti už mám za sebou.:-P;-)

1 0
možnosti

No, já už myslel kdoví co... :-)

2 0
možnosti
Foto

A to jsem moc ráda, že to píšete, to byl záměr ;-DR^ Díky :-)

0 0
možnosti

Tak ať slouží a užijte si jeden druhého. Já se odriz a nemůžu si to vynachválit. Krasnej zbytek července preju, karamyja.

1 0
možnosti
Foto

Já si ho užívám jen v práci, tady stejně sedím u Pc. Večer a o víkendech ho ani nezapnu, max ráno u kafe a nahraju fotky :-) Je to dobrý pomocník, ale byl by to špatný pán;-) Oggi parto per Assisi ... ciaooo V

0 0
možnosti
Foto

R^

Tak to má být. Využíváte facebook tak a do míry, jak se Vám to hodí.

3 0
možnosti
Foto

Přesně, je to pomocník, ale nesmí se u něj sedět celé dny, jen ho sladit s životem, aby pomáhal :-)

1 0
možnosti

Vy jste do něj tak zamilovaná, že bych ho nejradši pozval do ,,Pošty pro Tebe" a tam mu před zraky hostů a TV diváků tu lásku vyznal ještě jednou;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

;-D to neznám, viděla jsem asi půlku jednoho dílu.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS