Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nádhera, Kájo. se vším souhlasím - a vlastně jsem si uvědomila, že už několik let podle tohoto desatera žiju :) Moc příjemné uvědomění :) Takže díky moc za článek.

1 0
možnosti
Foto

Napsala jste v podstatě psychologické desatero. Lidé, kteří tak žijí, nebývají nemocní. Znám to z praxe.

Přeji moc krásných dní, Karlo.

1 0
možnosti
Foto

Tomáši moc děkuju V Okopíruju to na Fb, aby lidi věděli, že takové žití je zdravé nejen pro psychiku:-)R^

1 0
možnosti

Moc krásně jste to vystihla Kájo.Já razím heslo,že je škoda každého dne,kdy se člověk od srdce nezasměje.Je pravda,že pokaždé to nejde,ale když se chce...život je přece fajn.Karma a hezký den:-)

1 0
možnosti
Foto

Věrko děkuju moc a krásné, i když zamračené pondělí :-) A co zahrádka, už kvete?

0 0
možnosti

Hezký a pravivý, Karli. Vinšuji denně hodně důvodu ke šťastnému užíváníV

1 0
možnosti

D75a54v71i10d 36V12l96k

7. 4. 2019 14:15

Jojo život je fajn:-)R^

1 0
možnosti

Kájo, je to tak...ty body jsou platné. Jen se k některÿm člověk musí "dopracovat" zkušenostmi. U toho "stěžování" to není tak jednoduché. Každého zasáhne něco jiného, a podle situace a povahy se to nedá rovnat s někým jiným. Prostě je to individuální.

Měj se moc hezky!:-))

1 0
možnosti
Foto

Maruško já si myslím, že už jsem se k tomu dopracovala. Michal ještě ne, ale já ho to naučím :-)

1 0
možnosti
Foto

Kájo,takže až na tu "paní" je to dokonalé. Tak ať vám to vydrží a "paní" dá casem pokoj úplně.

1 0
možnosti
Foto

R^přesně tak-být šťastný je vlastně hrozně jednoduché ale lidi hledají štěstí pořád jinde a to nejpodstatnější jim unikáV:-)

1 0
možnosti
Foto

Libu přesně, já teď třeba dopila mateřídouškovej čaj (jak jsem furt ukašlaná, tak se jím prolejvám), ale už se hrozně těším na to, až Michal vyleze z duchen a dáme si spolu kávu, bábovku a budeme koukat ven do sluníčka :-) Pro mne je láska to největší štěstí V Pak mi stačí fakt málo ;-)

0 0
možnosti

Mám podobný desatero, Karlo. A ted frcim do Jablonce na výstavu skla a k obědu se dám v hospodě smazal, hranolky a tatarku. A pak půjdeme se Stellou na spacir kolem přehrady. Slunce svítí a v luftu je láska. Měj se krásně, holka moje.

2 0
možnosti
Foto

Tak to je škoda,Marku,že jsem v práci. Jinak bych na ten špacír okolo přehrady šla ráda s vámi! Protáhni si to až do Liberce;-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS