Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pěkné. A v jaké roli to bylo, v těch Chobotnicich?

0 0
možnosti
Foto

J68a78n80a 96M41a55j40o18v36á

30. 12. 2018 14:11

Najednou jsem si úplně přesně vybavila naše několikabarevné zdi v obýváku, když jsem byla malá. Taky bar, co byl součástí nábytku a když se otevřela dvířka, uvnitř se rozsvítilo a skleničky se v něm daly věšet za nožičku.

Díky, Kájo. Je ten správný čas na trochu zachumlání do vzpomínek :-)

0 0
možnosti
Foto

Mezii temi hrackami vam chybi automaticka pracka, mrkaci panenka a tank na baterky. Jinak dokonale napsano. A ty noblesni fotky. Jsem rocnik 1970.

2 0
možnosti

a žába na klíček..

2 0
možnosti

Pěkný. A co se týče pracovních cest, jsou záruka, že bůh ani bohyně nezevšední.

1 0
možnosti

V kontextu napsaného, mám velmi příjemné asociace , jo bylo to fajn a něco by se dalo určitě přenést do stávajících časů. Díky a karmaR^

3 0
možnosti
Foto

H43a41n91a 62V78l94k91o52v17á

29. 12. 2018 14:25

R^:-) Díky za vánoční nostalgii. My máme v Brně Titanic, byli jsme tam, ale na tuhle retro výstavu bych šla i radši...

A držím palce s prací.

1 0
možnosti
Foto

Hani děkuju :-) Socík je lepší než Titanik, to je fakt ;) S prací zatím blbý, ale odejít jsem musela, v krámku mi neplatil :( Rv

0 0
možnosti
Foto

Kájo, vzpomínky jsou úplně nej, nej;-)R^ Fajn příští rok ti přeju ( vám oběma):-)V

2 0
možnosti
Foto

Jíťo děkujuuu V Krásnej 2019 i Tobě holka zlatá:-)V

0 0
možnosti

Kde se dává cena za přečtení?:-D:-D To ses tedy ponořila do vzpomínek, Kájo!:-) Ale mám mnoho podobných zážitků. Nejvíc jsem měla na vánoce sníh. Bydleli jsme nad parkem, a ta kombinace vonícího stromečku doma, a pohled do zasněženého parku, kde se pod sněhem prohýbaly větve, je nezaponenutelný. A radost z dárků. Obyčejných, ale o to větší radost dělaly:-))

Kájo, do nového roku 2019, ti přeji, ať se tě štěstí drží jako klíště, jsi zdravá a šťastná!:-)

2 0
možnosti

...nejvíc ráda sníh.

p.s. Kájo, díky moc za všechny pěkné blogy, co jsi napsala.

2 0
možnosti
Foto

Krásný skok do mého mládí!R^:-):-)

4 0
možnosti
Foto

Mám radost, když se někdo s láskou vrací v čase jako já :-)R^V

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS