Diskuse

Otevřete oči!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Valím oči, jak to jen jde!;-Da tebe zdravím mocR^

1 0
možnosti
Foto

Jako na ty tulipány ;-) To se vytáhl fešák co V No, za tu mojí trpělivost by mi měl nosit pugéty každý týden a ne jednou ročně ;-D Krásný den Jitulííííí

1 0
možnosti

Jaro je nádherné, člověk má pocit, že se mu vrací energie, která přes zimu ustoupí. Nikdy jsem tulipánům nevěnovala nějakou pozornost, ale od té doby co mám velkou zahradu a mám je vysazené kde se dá, tak to je moje taková první radost po zimě a hrozně si jich vážím a začala jsem je " hýčkat ".

1 0
možnosti
Foto

Radko přesně tak to cítím, už jsem byla vyšťavená a sama sobě nepříjemná, protivná, ufňukaná. Jaro dobíjí baterky. Zahradu sice nemám, ale teď vyrazím do zahrady Prahy, snad nějaké zase potkám:-)

0 0
možnosti
Foto

Je to krása, ale patřím k těm, co si do trávy už taky nelehnou.:-( "Vylíhlo" se to ve třiadvaceti, zřejmě šílené stresy spustily to, co bylo vždycky v genech. No, co nadělám, lidi maj horší věci.:-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko promiň, že píšu až teď, ale vím, že ty si to přečtešVMěla jsem fajn víkend, tak jsem se na blog ani na fb nedostalaR^ Mám ráda takové víkendy, jarno-letní;-)To je mi líto, že jsi alergik, vidím to u Martina, blbě se mu dýchá, furt Zyrtek a jiné, pak je unavenej, není to sranda!

1 0
možnosti

Kájo, jaro je moje neoblíbenější roční období. Je to opravdu úžasné, jak se ten životní prostor rozsvítí. (Můj táta vždycky říkal, že je příroda obdivuhodná fabrika, která během krátkého času dovede "vyrobit" tolik tun zeleného:-))

Když je to všechno svěží, a ve vzduchu tolik vůní, hned je na světě veseleji!

ToběR^V

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Maruško, promiň, že píšu až teď a promiň, že ještě nemám ten blog o Velikonocích ;-D Nějak nestíhám. Tohle byla rychlovka, teď mám v hlavě to o té zrzavé - jak jsme se bavily;-DNo a víkend byl furt někde venku, tak jsem ani na diskuzi nestíhala odpovídat. Jaro je nádherné, letos je to teda spíš léto, ale snad mi šeříky brzo neodkvetouVTvůj táta měl pravdu, je to parádaR^Tak krásné a veselé letní jaro :-)

0 0
možnosti
Foto

Nádherný blog.

Nevím, jestli to vždy funguje, v Nizozemsku se říká, že stonek tulipánu je třeba špendlíkem propíchnout na několika místech kousek pod hlavičkou. Nedávat jim najednou moc vody a často vodu měnit. Pak prý dlouho vydrží. :-)

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuju za pochvalu, za to, že mě čtete, i za radu :-)

1 0
možnosti
Foto

:-)Kájo, užívám si Tvé psaní u prvních letošních jahod!

Chybíš ve finále blogera roku, dala jsem Ti hlas...! :-)

1 0
možnosti

D24a36v55i44d 81V70l16k

20. 4. 2018 15:36

Chybí, protože to loni flákala ale letos to zase rozjede;-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS