Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Na doporučení jsem si přečetla pár Vašich blogů. Škoda, že jich máte tolik 8-o, myslím, že doma dalších několik týdnů nic neudělám ;-D... Jak já vám rozumím. R^ Žijte a milujte, bez toho stojí život za prdlačku. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Kajko, dobré to už je. A ještě lepší to bude, fakt. R^R^

1 0
možnosti
Foto

Fakt? V Tak moc děkuju za krásný komentář Jani a za to - fakt:-)R^

0 0
možnosti

Čtu Vaše blogy, Kájo, už hodně dlouho. Po Vašem návratu do Prahy se dost změnily, chvíli jsou nabité energií, chvíli ufňukané. Asi jako každý z nás. Něco o tom vím, trpím bipolární poruchou a stressovou cukrovkou. Podepsali se na tom mí dva manželé. Ten první, s kterým mám dvě (fantastické) dcery, pil a bil mě. Během našeho 11ti letého manželství si upletl ještě tři nemanželské děti. Ten druhý mě taky bil, když si vypil. Trvalo to dvacet let, rozvedli nás na první stání. Pět let jsem nemohla plakat. Ani, když mi umřel milovaný tatínek. Jsem už šest let sama, s pejskem. Mám dva rozkošné malé vnuky, chodím s vysokoškolským diplomem na brigádu do Alberta na pokladnu. Miluji večery o samotě; na televizní noviny a české seriály se nekoukám. Mánie má převahu nad depresí, ale ani to není dobré. Buďte ráda, že jste zdravá, klidně se vybrečte, když můžete, ale nefňukejte nad sebou.

3 0
možnosti
Foto

Wow díky!VR^ Máte můj obdiv 8-o A děkuju za dobrou radu, budu se snažit;-)

0 0
možnosti

zijes krasne. pokracuj!

2 0
možnosti

Kájo, to je takový nával emocí, že ani nevím, co na to napsat. Je to jak jízda na horské dráze:-)

Tak hlavně ať najdeš "životní polohu", která ti bude vyhovovat. Chi cerca, trova! Sí?:-P

2 0
možnosti
Foto

;-D jsem to asi neměla psát tak dlouhý co;-D Ale ten rok a půl si fakt jak na horský dráze připadám ;-D

1 0
možnosti
Foto

Vidíš,Kájo a já ti ten klid v neděli a tu samotu někdy docela závidím:-)

1 0
možnosti

J49a29n 65H53u30r76k83a

9. 4. 2018 9:44

...často hledíme vzhůru ke hvězdám a nehledáme je blíže srdci... v zrcadle...(J.B. Hvězdný Poutník)

1 0
možnosti
Foto

:-)R^Vmiluju citáty, protože v nich je velký kus pravdy!

0 0
možnosti
Foto

Kájo, krásný vyznání. A vůbec se nebojím toho, že někdy zůstaneš sama. Užívej jaro a měj se fajn;-)R^V

1 0
možnosti
Foto

Jitule ty jsi zlatáV, že mě furt čteš. Já ti holka nějak nic nestíhám. Někdo prý píše blog čtyřicet minut, já čtyři hodiny;-D Ale co, hlavní je, že mě to baví ;-) Měj se krásně a přijeď někdy NaPohodu!

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS