Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak jsem to konečně dočetla!:-) Jasně, že nejlepší bylo pečené kuře s nádivkou! A dokonce mi to zůstalo. Málokdy ho dělám jinak. A nádivku někdy upeču i bez kuřete. Chutná nám. A ta malá planá jablíčka a hruštičky - na ty jsem docela zapomněla.

Plyšovou opici - šimpanze - mám dodnes. Dostala jsem ho k vánocům když mi bylo pět let. Moc jsem si ho přála. Babička s ním pak musela pro mě chodit do školy;-D

Kájo, hodně z toho, co vzpomínáš, jsem zažila taky. Bylo to moc hezké dětství...

Díky!V

1 0
možnosti

L29u94k10a63s 23M44a16d41l38e

16. 3. 2018 16:44

Jako Vy jste moje sestra vo ktery sem dotedka nevedel,nebo aspon sestrenice,ktera se schovavala pred zbytkem rodiny ;-)

Ponevadz popisujete moje 80.leta zcela presne R^R^R^

Az na ty hry ;-)

0 0
možnosti
Foto

H42a10n69a 80V71l62k97o10v71á

13. 3. 2018 14:09

Ach jo, Kájo, co odstavec to téma na které by se dalo dlouho povídat...Tak za ty všechny odstavceR^R^R^:-)

2 0
možnosti
Foto

:-) děkuju :-) To asi jo. Taky jsem si myslela, že to nebude tak dlouhý, ale jak jsem psala, tak jsem to furt protahovala a musela jsem k tomu vždycky vložit to, jak vidím dnešní dobu ;-)

0 0
možnosti

První jarní sluníčko, to je každoroční šok;-DPíšete a vzpomínáte moc hezky. Také občas zatoužím po návratu alespoň jediného dne. Nejde to, ale asi je nejdůležitější, že vzpomínáme rády. Ne každý má takové štěstí:-)

2 0
možnosti
Foto

Moc děkuju za krásnej komentář:-) Jsem ráda, že v tom nejsem samaVAle je pravda, že ne každý má to štěstí vzpomínat s láskou. Krásný sluníčkový den Jani:-)

0 0
možnosti
Foto

Díkyyy:-)Překvapilo a potěšilo mě to, že se to líbí i chlapům:-)R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS