Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P37e88t61r 72J57u94r46k20a

4. 2. 2018 21:05

Zajímavě napsáno :-) A máte pravdu. V Itálii jsem pracoval čtyři měsíce a už tehdy jsem říkal – radši jsem měl jet jen na měsíc a jako turista. Zjistil jsem tam, jak pravdivá jsou některá přísloví: nejen, že šaty dělají člověka (to by bylo na delší vyprávění, ale souvisí to s tím, co jsem tam musel nosit v práci, a co nosím v řekněme vedlejší kariéře zde v ČR), ale také, že všude dobře, doma nejlíp. Mně se na Itálii spousta věcí líbila, ale když jsem se vracel, měl jsem z ČR tak nějak dobrý, pozitivní pocit. A část Itálie jsem si vezl s sebou v podobě velké tašky plné nakoupených italských knih ;-D

1 0
možnosti
Foto

Spousta lidí tady si neuvědomuje, jak se v ČR žije dobře co se úřadů, školství a zdravotnictví týče. Po návratu mám z ČR taky pozitivní pocit. Už se tu lidé i více usmívají, než před dvanácti lety - alespoň v obchodech :-)

3 0
možnosti
Foto

Jsem jedna z těch, které se vrátily po letech v Itálii zpět do ČR, a nemůžu než souhlasit. Pro každého je Itálie pořád tou zemí, kterou byla před 20 lety, kdy se jezdili Češi do Itálie vydělávat. Teď už je to naopak, Italové si jezdí vydělávat do ČR. To už je co říct. Itálie je krásná, pokud tam jedete na dovolenou, ale na každodenní život? To ani náhodou! Ať žije naše krásná Česká republika... Miluju italské sluníčko, jídlo a povahu lidí - tyhle věci mi v ČR opravdu chybí. Jenže žádná z nich vám nezaplatí složenky. Proto radši budu pracovat v Čechách a do Itálie jezdit na dovolenou. A lidem v ČR vysvětlovat, proč mají být rádi, že žijí právě tady a ne v té sice slunečné, ale zkorumpované Itálii, která prochází hlubokou ekonomicko krizí.

6 0
možnosti
Foto

Jakej je lepší komentář než od vzdělaný ženský, co miluje Itálii jako já, furt tam jezdí, ale žije v ČR. S těma složenkama je to přesné. Tady žiju sama, všechno si platím sama a nějak vyžiju, i když od výplaty k výplatě. Ale v Itálii, tam bych chcípla hlady, žit sama;-(

0 0
možnosti

Z toho co jsi napsala, Kájo, vyplývá, že nejlepší bude, zůstat tady, a do Itálie jezdit jen na koukání a rekreování:-)

1 0
možnosti

To jsem nepochopil. V článku samá pozitiva, tak proč ne?

0 0
možnosti
Foto

neseženete práci a není tam bezpečno (kvůli migrantům)

3 0
možnosti
Foto

Čau,Kájule:-) Emigrovat se mi nechce,líbí se mi u nás. Ale blog je moc hezký.R^

1 0
možnosti

Jestli ty, Klárko, nebudeš tak trochu kočičí:-)

1 0
možnosti
Foto

Hlavně by se mi líbilo být mojí kočkou.;-)

2 0
možnosti

Kájo, moc příjemné čtení. A co ta česká láska ženatá? To bude asi na delší povyprávění, viď? Moc pozdravuje Sylva (parťák z jednoho báječného společného večera s dortem i s gulášem);-D

1 0
možnosti
Foto

Sylva? Guláš a dort, to mi připomíná poslední předávání cen blogerů ... že by Palackého náměstí? :-);-D

Ta česká láska, to by bylo na román, ale můžu to psát jen do šuplíku;-) Tak krásně to začalo ... V Ale co, nějak bylo, nějak bude a pár probrečených nocí nikoho nezabilo ;-)

1 0
možnosti
Foto

Zitra se vracim z Italie a vubec se mi nechce :-). Zdravim, Kajo!

1 0
možnosti
Foto

No jo, dovolená je dovolená :-)R^ Já to tam taky miluju, ale furt jsem byla závislá na Mauriziovi ;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS