Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

doufam, Kajo, ze bylo milo a vlidno

ja jsem celkem rad, ze jsou vanoce uz za nama - ted dame jeste silvestra a pak hezky v klidu odkrojime den za dnem dalsiho roku...

at je ti v tom 18. roku veleprijemne

1 0
možnosti
Foto

Bylo moc milo a veselo:-) ... děkuju :-) ... a zítra zase do práce. Krásnej a pohodovej 2018 Vám doma KájoV

0 0
možnosti
Foto

H81a38n29a 46V28l29k58o83v37á

26. 12. 2017 16:45

Našla jsem Tvůj blog až teď (popravdě jsem tady nebyla), takže mne potěšilo, že jsi něco napsala. A jinak opožděně doufám, že jsi si Vánoce užila a přeju hodně toho co je v blogu do Nového roku.:-)

1 0
možnosti
Foto

Hani moc děkuju :-) To je hezký číst, že někoho těší, že píšu V Vánoce jsem trávila u ségry, bylo to moc fajn. Teď už jsem zase doma - sama, takže trochu smutná, ale díky vašim komentářům je mi hned líp;-)

0 0
možnosti
Foto

Hezký jsi to napsala, souhlasím s tím, ze by člověk měl mít rád i sebe. A staci třeba i jeden ranní úsměv do zrcadla a hned je to ráno hezčí. Tak hezky vánoční den.:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuju Soni:-) Užij si s Honzou druhý svátek vánoční a snad někdy zase zajdeme na pivko ;-) Jste moc fajnV

0 0
možnosti
Foto

J50a26n 52P74r69a82ž96á26k

25. 12. 2017 16:49

R^Moc hezky jsi to napsala, Kaji. Je to tak, vsichni potrebujeme obcas nakopnout, abychom si dokazali vazit toho, co bereme jako samozrejmost.

Krasne Vanoce:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuju Honzi:-) A kdybys chtěl někdy se Soňou na country, dejte vědět, budu moc ráda.

0 0
možnosti

Moc hezky napsanéR^.

2 0
možnosti

Moc pěkný a pravdivý...vždycky v Tvém článku najdu kousek sebe...

Kájenko, užij si klidné svátky v okruhu těch, které máš ráda a jsou Ti nejbližší ;-)

Ráda se zase sejdu na vínko :-) A do obchodu musím, chybí mi ta výborná rajčatová omáčka!! R^

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Miri :-) Moc děkuju :-)Snad i ty máš klidné svátky:-) Já jsem tři dny u ségry, dneska jsme zašli do ZOO a jinak furt jíme a koukáme na staré české filmyR^

V lednu se zastav, ráda tě uvidím:-) Teď mám dovču ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Kájo, hlavně klídek a užívat každý den, jako by byl poslední;-)R^

1 0
možnosti
Foto

J70a78n65a 25M78a48j32o29v93á

25. 12. 2017 2:15

R^Kajko, krásné svátky a užívej si. Štěstí je teď a tady. R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuju JaniV Jen kdyby to moje štěstí bylo tady a teď :-/;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS