Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A kde ten krámek je? Taky mi Itálie chybí!

Daba

1 0
možnosti
Foto

Nemůžu psát adresu, to by byla reklama ;-)... jste na Fb? ... já ano, veřejně ;-):-)

0 0
možnosti

J53a73n 90P64a71v16e21l

20. 10. 2017 9:48

Mám štěstí, že mě jídlo nezajímá. Jedl jsem v mnoha částech světa a chutnalo mi to stejně jako v Čechách. Tudíž jsem vždy přemýšlel "proč ti lidé neustále pyskují na jídlo v Čechách?". No, asi bude důvod v kapku rozdílném přístupu.

1 0
možnosti
Foto

Mně taky v ČR chutná - něco;-) Naštěstí je toho dnes už tolik, že si člověk může vybratR^ Děkuju za návštěvu na mém blogu a přijdte zas :-)

0 0
možnosti

Kájo, jak ráda bych dojela! Příští týden budu mít víc volna, napíšu Ti sms...

V listopadu 16.11. budeme mít se seniory besedu s jedním novinářem na téma "retro", je to tedy už od 14.00, to asi nebudeš moct dojít, viď? Ale bylo by to téma přímo Tobě šité na míru!! Kdybys dojela a něco přečetla, hezky byste se s pánem doplňovali! ;-)

Za článek R^

1 0
možnosti
Foto

Tak jo, napiš a zastav se R^:-) A to retro, to by bylo super, teda až na to čtení, vždyť víš, že minule jsi musela mojí knížku číst ty, já se hrozně stydím na veřejnosti a koktala bych ;-D Ale ve dvě to je na mne moc brzo, dělám nejmíň do tří, když mám ráno.

0 0
možnosti

Díky za upřímné a pravdivé slovo. Můj poslední dlouhodobý zahraniční pobyt byl v Portugalsku, a když má někdo zájem o té zemi něco slyšet, nezapomenu říct, že mají vynikající vína za pusu, že jsou viditelně chudší než v ČR, ale že debužírují jak králové. No, k dobré stravě jsem ale byl veden odmalička, proto až na malé výjimky kupuju jen suroviny, když v marketech, tak prakticky ty nejdražší, abych si uvařil chutné jídlo sám, pasta je většinou do půl hodiny na stole ;-). Jo, jsou dobří řezníci, zelináři, lahůdkáři, ale je jich pomálu a člověk musí využít pracovní doby, aby nestál ve frontě jak šílenec. A když se člověk hne z Brna na lont, zjistí, že i u nás se jí dobře a nakupuje celkem bez problémů. Ovšem ten standard ve městech - hrůza hrůz!! Když projdu v marketu očima pult s řeznickými výrobky, hlad mě spolehlivě přejde.

A v Portugalsku jsem kupoval presunto z Alenteja 10 dkg za 0,99 €. A k tomu kozí a ovčí sýr, ryby jsme vařili, pekli, grilovali furt. Za chvíli přijde sezóna kaštanů. Jo, je to k naštvání v ČR, kam ty řetězce lid vedou... :-(

1 0
možnosti
Foto

Teda Tomáši, teď jsem dostala chuť na pečené kaštany a nejen ;-) Hezky jste to napsal, je to takR^ Díky moc za pěknej a poučnej komentář. Já teď v práci dojedla kuřecí na houbách, vařím si a dávám do mrazáku, když vaříte pro jednoho, je to smutný, tak abych nemusela vařit tak často, ale abych nejedla ty hnusy, zamrazuju. I když, to by mi Ital taky nejedl ;-D

0 0
možnosti
Foto

H62a51n82a 93V14l30k12o91v38á

19. 10. 2017 19:36

Víš, ty ryby...kupuji pouze čerstvé, protože z mražených se vyvaří tolik vody, že ani nechutnají třeba na másle. Nevím jak v Praze, ale tady spolehlivě funguje Ocean 48, kde dostaneš všechno od sardinek po lososa, slávky, krevety i Mušle Sv. Jakuba....

V zásadě totéž dostaneš v Globusu u rybího stánku. Tam ujíždím na pololoupaných slávkách, které jen pokapu citronem a jím za syrova - moje tělo si to prostě žádá.

A cukrovinky - je to smutné, ale musím hlídat váhu a tak jím pouze 90% čokoládu Lindt....To srovnání sacharidů třeba se Studentskou pečetí (kterou si, pravda, dopoledne 2 čtverečky taky dám) je tristní.

1 0
možnosti
Foto

Já ty mražené koupila v ČR jen jednou před rokem. Občas koupím něco ,,čerstvého,, v Tescu, nemám auto a Globus mám hodinu MHD:-/ Slávky bych si taky dala, to mi tu schází ;-(Na ten Ocean mrknu, díky moc ;-)

0 0
možnosti

a bottargu mate v nabidce taky, Kajo?

zdravim

1 0
možnosti

Malá Itálie je e-shop zřejmě bez kamenné prodejny. Pokud to nejste vy, děláte jim nechtěně reklamu. Nechcete-li napsat obchůdku, kde pracujete budeme hádat bude to zábavné.;-D Může název asociovat jméno soudružky Fučíkové?

1 0
možnosti
Foto

Nejsme ;-D A děkuju, to jsem nevědělaR^ Ten název jsem dala jen albu s fotografiemi, který mám na Facebooku:-) Název sem psát nemůžu, ale u těch fotek na Fb je a je to pro veřejnost otevřené album!

0 0
možnosti

Reaguji na tu mortadellu:) Už se na ní těším!!:-P Nevím proč můj příspěvek i Vaše reakce zmizely:) Asi elektronika:-/

1 0
možnosti
Foto

Mortadella je dobrá, ale hlavně voňavá R^ ....... a ty komentáře ..... asi nějakej šotek ;-)

1 0
možnosti

Hezky napsané zajímavé téma R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS