Diskuse

Jsem toho plná

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vy jste, Kájo, sole mio! Člověk se potěší, pobaví, rozradostní a ještě naučí italsky předůležitou větu! Tak mám dojem, že se Vám zase chce přepólovat zeměkouli. A to je dobře!

1 0
možnosti
Foto

Janiiii, tak já sedím v práci, čtu tenhle komentář, najednou husina, zaslzený oči .......... já Vám štrašně moooc děkuju!!! To mě tak nabíjí, tyhle komentáře. A nejen k psaní, ale i do života. Žiju furt sama a stále jsem si nezvykla. Zrovna včera jsem přemýšlela nad tím, že začíná podzim, a že to zas budou depky. Ale po tomhle komentáři zase přemýšlím jinak - že to dám - i sama ;) Díky Vám

VR^

0 0
možnosti

...to patří k srdíčkům!:-D

1 0
možnosti

O26t26a 40K79i78n53c

20. 8. 2017 13:29

V Kalábrie jsme také prožili před pár lety krásnou dovolenou. Jen nám trochu vadila lenost místních obyvatel. Byli jsme ubytování v krásném letovisku Marina di Zambrone. Na výbornou italskou zmrzlinu jsme se museli tahat skoro hodinu do kopce do Zambrone. Restaurace u moře také většinou zavíraly ve 20 hodin, jako by neměly zájem o tržbu. Když jsme jezdili vlakem ze Zambrone do krásného městečka Tropea, jízdenky jsme kupovali ve vlaku, ale vždy průvodčí jen mávnul rukou, že kvůli jednomu euru přeci nebude vypisovat jízdenku.

Za blog máte ode mne karmu. R^

1 0
možnosti
Foto

;-D no, to je Kalabrie ;-D Tam bych žít nemohla. A moc děkuju za karmu :-)

0 0
možnosti

Jůůů, tolik pozitivního v jednom článku, až mám z toho husinu!

...a o tom je život, umět se radovat, přijímat pozitiva...a třeba se z toho skvěle vypsat (někdy i vyspat...;-D) ;-)R^

Užívej!!!!!!:-)

1 0
možnosti
Foto

Ségra díky :-) byl to fakt super týden:-) ... teď už bude zase ten normál, ale snad jsem nabitá;-)

1 0
možnosti
Foto

Kájo a tak to má být...NA POHODU;-)R^

1 0
možnosti

Kááájiii ;-D;-D;-D Jsem se dlouho tak nepobavila při nedělním ránu ;-D

A i přes to, že neumím italsky a anglicky jsme se moc nedomluvili, byli ti tví ITALOVÉ úúžasní ;-)

1 0
možnosti
Foto

Kájiii, co děláš tady na blogu? ;-DR^ Italové mi dnes volali, dojeli už dom a ptali se krom toho mého fešáka i na tebeV

0 0
možnosti

Tak tohle už jsi zase ty, Kájo:-). A to je moc dobře. Ať ti tahle nálada vydrží. Napořád;-)

2 0
možnosti
Foto

Vlastíku ahoj :-) Bude to asi ještě chvilku trvat, než to budu zase já (furt si nemůžu zvyknout žít sama), ale budu se snažit nefňukat ;) A děkujuuu V

0 0
možnosti

Ahoj Kájo! To tvoje momentální štěstí z té fotky přímo sálá. Vypadáš skvěle! Tak ať ti obojí ještě dlouuuho vydrží! Chi cerca, trova! Vero?:-))))

1 0
možnosti
Foto

Bon giorno :)

Opět perfektní blog, karma na 100pro. Pozítří opět vyrážím na trip přes celou IT, od Gt. St. Bernardu do Bari, už se nemůžu dočkat jejich "panakoveho" kategorie a těstovin Carbonara.

1 0
možnosti
Foto

Perfektní autooprava, myslel jsem ne kategorie, nýbrž kafe. :)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS