Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nazdar ségra! Tak Ti vypisuji sms, že mám volno, že se stavím konečně na to Tvoje výborný kafčo a vono nic?! Babo! ;-O;-D

..ale jsem ráda, že jsi spokojená, zamilovaná Kájenka ;-)R^ A odepisuj, jako jo! :-P

1 0
možnosti
Foto

Ahoj ségra, kam jsi to psala? Mně nic nepřišlo 8-o

0 0
možnosti

Kájo žij naplno a užívej si života jak jen to jde. I ve tvých blozích je ta obrovská změna. V Itálii jsi žila vzpomínkami, ale teď žiješ současností. Ale nezapomínej na své věrné čtenáře:-)

2 0
možnosti
Foto

Vlastíku ahooojVNo já zase moc ráda budu psát, snad už to půjde. Tak nějak ten rok mi trvalo, než jsem se srovnala, ta psychika po návratu, ta samota, ten komplikovaný, i když krásný vztah a ta práce, na kterou jsem si odvykla ;-D.... bylo toho moc. Ale už mi to psaní zas schází, tak to je snad dobré znamení ;-)A moc děkuju, že jste na mne nezanevřeliR^V

0 0
možnosti
Foto

Moc krasné Kájo a moc ti přeji krásné dny.)

1 0
možnosti

Krásně si vše užívej, Káji. Spokojenost i zamilovanost. V

1 0
možnosti

Zdravim, kolegyně!:-) (Střelec) Tak proto jsem to dočetl až do konce!! A nejen protoR^ Co k tomu dodat?...snad jen to, že já to míval přesně naopak: "Všude dobře, tak co doma!" Z našeho žižkovskýho bytu a vůbec z Prahy jsem měl depku. Teď, co znám Jaru už to vidím taky jinak a chápu...a zrušení Koruny začínám považovat za "vlastizradu!":-)

1 0
možnosti
Foto

Vždyť to o tom Střelci je až na samém konci ;-D Jo, láska čaruje ;-) A ta Koruna, to mě taky pěkně štve, měli by jí obnovit !

1 0
možnosti
Foto

R^:-)To je moc fajn, číst něco takovýho. Ať to vydržíR^

0 0
možnosti
Foto

Děkuju :-) Taky v to doufám, ale raději si užívám každé chvilky, dokud to je ;-);-D

1 0
možnosti

Kájo, ať vše, co tě teď těší, zůstane co nejdéle!:-))

2 0
možnosti
Foto

Ahoj Maruško :-) DěkujuuuV........doufám, že zůstane ;-)

1 0
možnosti
Foto

Kájo... držím Ti pěsti! ;-)V

1 0
možnosti
Foto

Míšo ahoj :-)Moc ráda Vás tu vidím, Vás, co nemám na Fb. DěkujuV, je to trochu boj tenhle vztah, ale co tě nezabije, to tě posílí ;-)

1 0
možnosti
Foto

Kájo, jsem ráda, že jsi šťastná:-)V

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS