Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Teda Kájo, tak takhle ne. Znám Vás z blogů jako príma holku, ale popel si na hlavu nesypejte, byť ve srandě, aby to bylo čtivé. Já se na to, podstatně starší od Vás, koukám takhle: nejsem stará a tlustá, jen mám pár let a kilo navíc.

0 0
možnosti
Foto

Nejsem tlustá, jsem nadýchaná, mě úplně rozbilo. To si s dovolením zařadím do svého slovníku. ;-D

Jen s tím domácím jídlem je to trochu nonsens. Pokud si někdo potrpí na domácí jídlo, měl by si ho připravit doma a ne ho kupovat ve specializovaných obchůdcích.

2 0
možnosti
Foto

;-D zařaď-te ;-) Já si ho připravuju, peču i chleba, ale třeba maso koupím raději z domácí porážky, kde zvířata nestála namačkana v klecích, sýr z malé roddinné mlékárny a zeleninu ,,0 km." No asi něco jako farmářské trhy v Praze, takhle jsem to myslela ;-)

0 0
možnosti

To jsem fakt netušil, že jste v Itálii živa jen z toho, co si sama vyděláte, čtyřicetiletá stařeno. :-)

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D tak to už bych chcípla hlady - sežeru víc než vydělám, protože moc nedělám ;-)

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, Kájo. Mám kamaráda, téměř 50, který byl vždycky velmi vybíravý a chodil zásadně s princeznami...V jednom měl ale jasno už ve 30 - starší žena by měla být vždycky trošku vypodložená tukem, aby nevypadalo jako sušené jablíčko....Takže Tvých 6 kilo za 10 let je tak akorát;-)

1 0
možnosti
Foto

:-) no já se to Mauriziovi snažím taky vysvětlit, ale on nějak nechápe;-D Je fakt, že teď sedím u stolu po o a tlačí mě špek ;-D

0 0
možnosti

V14l14a97s89t66a 28I37l25e12k

26. 4. 2016 10:26

Stejně ten článek napsala jenom proto, aby si tu pak četla jak to není pravda;-D

1 0
možnosti
Foto

Kájo;-€;-OJá tě asi v té Praze něčím přetáhnu, babo!;-D No, já nevím, co čekat za počasí, má být chladno, tak to vidím taky asi na černou. To bude smuteční tryzna a ne sraz;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

;-D já už si připravila oblečení a dnes tu bylo 9st. no a klepala jsem kosu, bolí mě i v krku. Takže ty krátké rukávy asi musim vyměnit za dlouhé a přibalit svetr. V Praze by totiž mělo být tak nějak podobně. Ovšem i tak zabalím černý ;-D ;-)

1 0
možnosti

P47e84t39r 30U13h15e64r

25. 4. 2016 21:31

Káji, jsi krásná ženská, krásně píšeš a Mauriziovi tak trošku závidím ;-)

2 0
možnosti
Foto

Za tu krásnou veliký dík Péťo:-) No vidíš a doma furt slyším, jakej jsem špekáček ;-D Ale říkal kamarád, že je to taktika, protože těm, co mi říkali, jak jsem krásná, těm jsem utekla ............no ženská, neví co chce ;-D ....ovšem to, že krásně píšu, to mě těší víc jak ta krásná, to bych ráda četla furt, furt , furt :-)

0 0
možnosti

Já můžu mít pětky prsa u brady ... mně to nevadí .-)))

R^

4 0
možnosti

V81l41a12s11t86a 47I45l79e69k

25. 4. 2016 20:26

Kájo ty jsi hlavně pořádná kecka;-D. Ve všem......nebo skoro ve všem. A tlustá nejsi, jsi šikovná holka. A to se tě ani nesnažím balit;-D. A proč má být ženská oplácaná? No přece aby netlačila, né?:-)

2 0
možnosti
Foto

Vlastíku tak já netlačím nikde ;-D ..a díky, ale kecka nejsem, jak to píšu, tak to je. Ono osmdesát kilo živé váhy není málo ;-) ....i když, mně deset vážej ty prsa ;-D

1 0
možnosti
Foto

J11a62n27a 42M84a31j45o55v28á

25. 4. 2016 19:50

Kájo, mne z tebe klepne...jsi krásná ženská...(a basta).

A já si jdu dát něco dobrého;-D

3 0
možnosti

Správně + správně!:))))

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS