Diskuse

O nevěře bych mohla přednášet

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Sei una gnocca, questo è poco, ma sicuro! ;-)V

1 0
možnosti
Foto

;-D díky, ve středním věku takový komentář velice potěší - navíc, když v mládí jsem byla ta, o kterou by si nikdo neopřel ani kolo ;-D;-D

0 0
možnosti

R39o98m59a22n 82H68a27n55u24s

23. 4. 2016 14:16

No příběh hezký, ale proč se to jmenuje O nevěře to nechápu, když tam o ní píše jen asi ve dvou větách.

1 0
možnosti
Foto

Děkuju. O nevěře bych mohla přednášet - se to jmenuje proto, jelikož jsem bývala nevěrná nejen já, ale i spousta mých kamarádek a kamarádů, kteří se mi pak svěřovali (jak píšu). A kolikrát to byla dvojice, za kterou bych dala ruku do ohně - ops, i tam jsem zjistila, po čase, že jeden či druhý byl nevěrný.

0 0
možnosti

Samozřejmě. Ten kdo dokáže vědomě zvládnout svoji animální touhu je suchar bez krve a mléka. Gratuluji ke skvělé úvaze R^ Na lidech typu autorka článku a Vy se mi vždy líbí, jak si svoje jednání umí "omluvit". Ono to asi není nic moc veselého, žít s vrytou představou, že "nevěra je všude".

0 0
možnosti

Omlouvám se. Adresováno panu Kroupovi.

0 0
možnosti
Foto

Pokud jste taková opravdu byla, buďte ráda, že jste na to sama nedoplatila. Dřív byly dívky na vztahy s muži opatrnější a bojácnější, a přece se často stalo, že na svou nerozvážnost doplatily... Ubližovat se nemá - a to platí oboustranně...I když k chybám přijít může, nikdo není dokonalý. Ale nechlubit se s tím... Ani v nadsázce. Rv:-/

0 0
možnosti

"Nevěra byla, je a bude - nevěra je všude. Nebudu vám lhát, i já jsem byla nevěrná. Kdo nebyl"

Já jsem nevěrný nikdy nebyl (i když mi moje ex nasadila parohy). Nejsem povrchní člověk. A vězte autorko, ne každý je tak povrchní jako vy. Takže mluvte a piště jen za sebe. Vaše větička "Kdo nebyl" je falešná stejně jako vy.

0 1
možnosti
Foto

Ano, jsou výjimky, jsou lidé, co jsou přesvědčení o tom, že pro ně neplatí pravidlo - nikdy neříkej nikdy. Většinou jde o suchary bez krve a mléka...

3 0
možnosti

Povrchni clanek. Jaky je asi vas zivot. :-)

2 1
možnosti

podle me je to obracene, libani je nevera.

kazdopadne jste mi osvětlila jednu zenskou vlastnost, totiž ze odhodlani lzi necini. jako vy jste si pokazde myslela, ze je to ten pravy, moje zena mi před kazdou navstevou megamarketu tvrdi, ze budeme za ctvrt hodiny venku a vždy je to pak prumerne sestkrat tolik. sice ji uz rikam, ze mi nemusi slibovat nesplnitelne, protože tam s ni pojedu tak jako tak, ale mam pocit, ze tou slibovanou ctvrhodinou uklidnuje hlavne sama sebe, protože ji nekde vzadu desi myslenka, ze 90 minut mezi regaly s jídlem je ztrata casu.

2 0
možnosti
Foto

;-DVaší ženě rozumím, taky to umím ;-) A vždyť to píšu, že líbání je nevěra!

0 0
možnosti

No, vystihla jste to naprosto přesně R^;-) a samozřejmě karma

2 0
možnosti
Foto

H56a85n37a 81V36l88k98o70v84á

20. 4. 2016 17:50

A já si myslela, že Afghánistán a podobné jste pohřbil...

0 0
možnosti

Bože muj, to je snůška keců a sebelítosti ... Za mě hrozný, čiší z toho naivita a hloupost.

1 0
možnosti
Foto

A z Vás pro mě čiší něco, jako závist...:-)

3 1
možnosti