Diskuse

Absolutní relax ....... je zapotřebí!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ahoj,Kájino;-)R^

Relaxuju dobře..relaxuju ráda;-D

1 0
možnosti
VI

V77l82a87s91t80a 57I18l49e81k

10. 4. 2016 19:02

Co mám napsat, když už Maruška všechno napsala? ;-) Jen přidám, že my ten telax teď fakt potřebujem, včéra se nám vdála dcéra:-). V klášteře v Břevnově, Kájo. Strávili jsme víkend ve tvém rodišti;-)

2 0
možnosti
Foto

Jééé tak to jste si užili krásnej víkend, to musela bejt paráda a velká slávaR^ Doufám, že vám vyšlo počasí a bylo všechno super. Auguri novomanželům! A díky moc Vlastíku :-)

0 0
možnosti

No, to je zase krásy! Na fotkách i v textu. A ta baba na těch fotkách....to je nějaká italská hérečka, že jo?:-) V každém případě to je kus!!!R^ Tak ať ti ten relax vydrží co nejdéle, Káji! a máš se super!V:-)

3 0
možnosti

zapomněla jsem napsat, že tedy když jsem četla ten začátek o tom zkolabovaném kamarádovi, měla jsem pěknou husinu......hrůza.

1 0
možnosti

jAK se to říkávalo - Ital v zimě pracuje a v létě tancuje?;-D

1 0
možnosti
Foto

No, to už dávno neplatí :-/ i když já se to snažím udržet ;-) A myslím, že to bylo - Ital v letě nepracuje a v zimě tančí - nebo naopak ;-)

1 0
možnosti

Jdu si koupit nějaké předloňské tričko .-))

1 0
možnosti
Foto

Určátě jsi krásnej i tak - možná bez trička ještě víc;-D Jak tu nejsou fotky, tak je to jako psát si s duchem ;-D Ukaž nám, jakej jsi fešák Michale :-)

1 0
možnosti
RE

A to jsem si myslel, že Italové maj tohleto zmáklý. Moc se nepředřou a užívají života plnými doušky. Proto jsem je začal mít i rád:-)R^

1 0
možnosti
Foto

No jo, bejvávalo:-/ ale lidi jako já, snaží se udržet ten italský styl lehkého nicnedělání, la dolce vita - i když nejsem Italka, ale to se mi na Itálii taky líbilo, jako tobě. Jestli pišu jak debil - a že píšu jak debil, omlouvám se. Přišla jsem z práce na siestu a za chvilku zas běžím do práce, ale já relaxuju tam, když děti spí ;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Už se na to těším. Víkend. Fláknu sebou na sluníčku do lehátka a nebudu dělat NIC. Tedy - jestli vyjde počasí. Jinak aspoň na postel s knížkou.:-)

1 0
možnosti
Foto

BravaR^ Tak to má být, tak je to správné:-) Jelikož tady bude pršet a jelikož vůbec nečtu (ostuda, já vím), tak budu psát, to mě ba:-) Tak hezký víkend Ludmilko!

0 0
možnosti
Foto

Naprostý souhlas.

2 0
možnosti
Foto

R^Tělo si umí říct, že už má fakt dost. Někdy víc, někdy míň razantně... Zažila jsem to x-krát, ještě před pár lety byl odpočinek sprosté slovo, jedna delší dovolená do roka, jinak maximálně po pár dnech.8-o To už ani omylem, ale stejně čas od času něco přeženu...;-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko nepřehánět - no čas od času ok, ale hodně relaxovat, říkal pan doktor a nejen on - vyčetla jsem to v chytrejch časopisech;-)

1 0
možnosti