Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Teď to není o moc lepší. Být jiný je vždycky "problém".

Karma

0 0
možnosti

Me odstavaly usi a byl jsem kvuli tomu celou ZS tercem posmechu, ale nikde kvuli tomu nebrecim

2 0
možnosti

K47v28ě31t62a 72N44o72v63a28k

17. 6. 2015 14:35

Ja se divim tem primitivum, co to tu komentuji a pritom jim ani nedoslo, ze to Karla nepise o sobe, ale o zname :-P Ze to ne ona, je numerolozka, ale jeji znama.!!!! Lidi , vzpamatujte se a radsi nic nekomentujte, at ze sebe zbytecne nedelate jeste vetsi blbce. !!Vubec vam nedoslo, proc je tento clanek vlastne napsany. Kraaaaasny den. Vsem . I nechapavcum ;-D;-D

2 1
možnosti
Foto

Hezky clanek Karlo , Moniku znam a je fakt skvela. A jak se deti i dospeli umi ,,hezky,, chovat k ,,exotum,, (napriklad romum) vsichni vime.

2 1
možnosti
Foto

Kajdo?:) Klid..zbytečně se v diskuzi čílíš :) Monika je zvyklá na negativisimus, takže jí nějaké případné narážky/urážky v diskuzi pod blogem vadit určitě nebudou :) A ber to tak, že každý člověk vidí svět okolo sebe jinak a většinou nepřenosně ... a v diskuzi už nekřič, poděkuj za každý i nesouhlasný nebo urážlivý příspěvek a jdi dál :)

1 0
možnosti
Foto

Tak v tomhle se Kájo neshodnem, pokud mě tu někdo napadne, že jen pomlouvám moji vlast a četl jen jeden článek, kdo ví jak, tak to se budu rvát jak eskymáckej pes - a třeba bezubej :-P;-);-D

1 0
možnosti

Když jste u toho Brna... čekal jsem dnes na dcerku na Roli (znáte, ne?), na konci té hnusné bradavice na tváři Štatlu - Myší díry - obklopené smradlavými stánky... mezi nimi stánek IVČRN s peticí proti imigrantům. Sledoval jsem dění, u stánku 6 lidí, z toho 2 kravaťáci s evidentním úmyslem budoucího vstupu do politiky... Za 15 minut co jsem tam okouněl petici podepsalo tak asi deset lidí. Musím konstatovat, že až na vyjímku  bych nikomu z dotyčných ruku nepodal... takové typy, no jak to říct... prostě vyvolávající větší strach než ti, proti nimž se podepisují...:-)

2 9
možnosti
Foto

Z Brna je Monika, já jsem z Prahy, ale jinak míte pravdu. Napakujou se ti nahoře a nás i uprchlíky nechaj pomlátit se.  Dezinformovanost v ČR je hrozně veliká. Je to jen přilévání benzínu do ohně. Hezky je to napsané tady : http://blog.aktualne.cz/blogy/dalibor-spok.php?itemid=25401

1 2
možnosti

Kdepak hloupý neandrtál, byla chytrá a odešla z místa, kde o ni nestáli.Kdyby to udělali všichni, nebylo by zmařených životů......

1 0
možnosti

Kamenujete dobu, skatulkujete, vyvozujete hloupe zavery, jedine co je pravda a cemu verim je, ze to ta vaše kamarádka nemela lehke

2 0
možnosti

No, už jsem od vás četla lepší články. Tohle bylo, no, ze začátku dobrý (teda děsný pokud šlo o tu holčičku, hlavně ta učitelka, že děti šikanují toho, kdo se liší, ok, je to hnus, ale děje se to, ale právě učitel by je měl usměrnit), ale pak to ztratilo švih,  od části "Hodně mi pomohla numerologie..." už to začíná být nuda, takové o ničem. Ale může to být tím, že jsem na tyhle věci skeptická. 

Jinak děkuji za titulek, bez něj by diskuze ani zdaleka nebyla tak zábavná. Vždycky mě baví tyhle "uvaděči na pravou míru" :-)

3 0
možnosti
Foto

Hlavní problém byl v tom malém městečku. Maloměšťáci.

Vnímavý člověk dokáže odhadnou jiného člověka podle jeho chování a řeči za pár minut. Bez numerologie.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS