Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J75a52n51a 27M12a22j54o52v44á

27. 9. 2014 20:17

No jo, to jsou ty přehmaty na které člověk vzpomíná nerad (propadl by se) a potom...rád.

R^

2 0
možnosti
Foto

Tak sem s něma Jani, aby v tom Karla nebyla sama;-)

1 0
možnosti

Jo, jo hezký holky a pokušení mládí. To je vražedná kombinace!:-) Ale na co by se vzpomínalo, že?

1 0
možnosti
Foto

Marie vždyť já byla pěkně ošklivá kolem těch dvaceti let ;-D Pak to bylo lepší, ale teď už to jde zase z kopce ;-D

1 0
možnosti
Foto

Karlo, není divu, že byl o Vás zájem, stačí se podívat ;-) a kluci jsou fakt frajeři, když se takhle zachovali. Taky Vás často napadá otázka, co by bylo, kdybyste udělala tenkrát něco jinak........?R^

1 0
možnosti
Foto

Kluci jsou frajeři, ale já byla ošklivá, zrzavá, zubatá, pihatá a nohatá. Možná sipmoška, ale hezká? Pippi taky nebyla hezká ;-D Fotku co mám na profilu, jo tam to jde. To bylo na mé čtyřicetiny.Ale koukněte na ty fotky před dvaceti lety - hrůza ;-D Jinak ta otázka mě napadla asi u dvou kluků, jinak ne.Jinak jsou to spíš výčitky. Ten Pavel, o kterém budu psát příště, tak toho jsem si měla brát a naši vyměnili kvůli tomu byt. To byla osudová chyba, která určitě mé rodiče dovedla k rozvodu a k tomu, jak to skončilo  :-( To si vyčítám často a moc se tím trápím. To Vám pak všechno napíšu. Ale jinak ti kluci.....teď jsou všichni určitě spokojenější beze mne. Vžyť já jim tím rozchodem vlastně pomohla ;-) Díky za Vaše komentáře V

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS