Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ten život na kolejích je asi všude stejný. :-)

1 0
možnosti

jo na kolejích tam to bylo v některých směrech velmi fajn

1 0
možnosti
Foto

?Nemá se to ale přehánět,  i když hledání - je hledání....  Něky se protáhne na celý život. :-(

1 0
možnosti
Foto

Mě se protáhlo až do pětatřiceti. Holt to ,,trauma" z dětství a dospívání, že mě nikdo nechtěl se na mě podepsalo. Musím to na něco svést ;-)

0 0
možnosti
Foto

Ano, život se má ŽÍT, jen nespadnout do průšvihu! Zkušenosti lze získávat jen žitím;-D;-D:-(:-)

1 0
možnosti

tak nevím nevím co vám na to říct raději se zdržím komentáře.

0 0
možnosti
Foto

Klidně komentujte, já vím, že jsem nebyla žádnej svatoušek. Ale vite kolik lidí mělo kolikrát sex na jednu noc!? Já jich v mém okolí znám dost. Jenže se k tomu nikdo veřejně jako já nepřizná.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS